Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για στρατιωτικό"


"Γεια σας Σας ευχαριστω που μου δινεται την ευκαιρια να κανω μια καταγγελια Συγνωμη για τα ελληνικα μου Διαμενω στην Νεα Υορκη τον Ιουνιο υου 2008 ενοικιασα... ενα διαμερισμα σε ενα ελληνα αξιωματικο της στρατολογιας ο οποιος μετατεθει στο εδω προξενειο Τον εβοηθισα δινοντας να χρησιμοποιη τα επιπλα μου του πηγαινα και του εφερνα το παιδι απο το σχολειο το οποιο βρισκοταν και μακρια Μεχρι που εγγυιθικα να παρη αυτοκινιτο Τον γνωρισα στους φιλους μου Μεχρι ! το γραφειο του στο προξενειο του εβαψα Εχω μετανιωσει που θεωρουσα τιμη μου να εχω τον στρατολογο σπιτι μου Τον περασμενο Δεκεμβριο μου ειπε πως περιμενει τον αρχηγο του υποστρατηγο να ερθει και επειδη χρειαζεται τα χρηματα θα μου τα εδεινε τον αλλο μηνα Προσπαθουσε να καθιση ενα χρονο ακομη στην Αμερικη Απο τοτε μεσολαβισαν πολλα Δεν μου εδεινε ολα τα επειπλα μου κτλ Με ειχε απληρωτο μεχρι και τον Απριλιο οπου μου ειπε να του κανω ενοικιοστασιο στο οποιο του εκανα αυξηση 100 δολλαρια και θα το εδεινε στο προξενειο για να πληρωθει Του το! εκανα Ολα αυτα ομως τα εκανε για να αγορασει χρονο Εδω αρχιζει να φενεται η ανηθικοτιτα του Συνταγματαρχη Χριστου Μεσαρετζιδις Βρισκει την γυναικα μου που παρατεισε το σπιτι της πριν δυο χρονια και ζει στις Βουκολιες Χανιων την οποια ηξεραι μονο δυο εβδομαδες και της ειπε να της στελνει το μισο νοικι και να του υπογραψει δυο χρονια ακομα Στην πεινα που βρισκεται η κυρια μου δεχτικε Τωρα δεν εχω δουλεια και κυνδινευω να χασω το σπιτι μου Στον προξενο Κυριακοπουλο που μιλισα μου ειπε ειναι προσοπικο θεμα και δεν μπορει να κανει τιποτα Τον παω στο δικαστηριο στο οποιο ηρθε μÎ! µ στολη κανοντας ρεζιλι την πατριδα και ζητοντας και μεταφραστη Για να ερθη καποιος νομιζω πως το βασικο κριτιριο ειναι τα αγγλικα Αλλα το γλυψιμο καλα κρατει Ηταν στην φρουρα του προεδρου Στεφανοπουλου ηταν και οαδελφος του στην ιδια θεση εδω και απο οτι φενεται θα κατσι 4 χρονια στην Αμερικη σε βαρος αλλων στρατολογων Θα ηθελα να μου απαντισει ενας στρατιοτικος εαν σε ξενη χωρα επιτρεπεται να φορας στολη στα δικαστηρια για προσωπικους λογους και σε τι βοηθαει Σας ευχαριστω πολυ"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------
"Οι στρατιωτικοί απαγορεύεται ρητώς να φοράνε τη στολή τους στο εξωτερικό. Γενικά δεν υπάρχουν πράγματα που να απαγορεύονται στους στρατιωτικούς, αλλά το να φοράς τη στολή είναι από τα λίγα πράγματα που απαγορεύεται ρητώς. Καθώς μάλιστα ήταν στο δικαστήριο για προσωπική υπόθεση, θα πρέπει να γίνει εγγραφη καταγγελία στο ΓΕΕΘΑ.

Γενικα οι στρατολόγοι στη Νέα Υόρκη είναι γνωστά βύσματα. Ανίδεοι, με υφάκι, και μηδενική διάθεση προσφοράς.

Επίσης δεν έχουν καν αντικείμενο εργασίας στη Νέα Υόρκη και ασχολούνται με αντικείμενα για τα οποία το ΓΕΕΘΑ έχει απαγορεύσει ρητά να ασχολούνται (πχ η έκδοση πιστοποιητικών Μονίμου Κατοίκου Εξωτερικού για στρατολογική χρήση είναι κάτι που πρέπει να γίνεται από πολιτικούς υπαλλήλους του προξενείου, συμφωνα με το ΓΕΕΘΑ)"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook