Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

"Κάμπορα: «Απλήρωτος από το Δεκέμβριο»"


"Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Άρη Χαβιέ Κάμπορα φιλοξενήθηκε στο «Αθλητικό Metropolis», όπου και υποστήριξε εν πολλοίς ότι παραμένει απλήρωτος από τον περασμένο Δεκέμβριο, ενώ παραδέχθηκε ότι είχε προτάσεις από ΠΑΟΚ και Ηρακλή, τις οποίες όμως αρνήθηκε τελικά.

Στην αρχική τοποθέτηση ο Χαβιέ Κάμπορα υπογράμμισε: «Ο λόγος που δεν μίλησα ήταν...

ότι ήθελα να σεβαστώ τους φιλάθλους, όμως οι οικογενειακοί λόγοι που ισχυρίστηκαν κάποιοι ήταν ένα ψέμα. Η οικογένεια μου κι εγώ ήμασταν πολύ χαρούμενοι στη Θεσσαλονίκη, αλλά ο τελευταίος μήνας που πήρα χρήματα ήταν ο Δεκέμβριος και έχω να πληρωθώ έξι μήνες. Η διοίκηση του Άρη με κούρασε πολύ γι’ αυτό και αποφάσισα να επιστρέψω στην Αργεντινή. Ήλεγξα πολύ πρόσφατα το λογαριασμό μου στην Ελλάδα, ο οποίος είναι άδειος, αλλά έχω ήδη ακολουθήσει τη νομική οδό. Δεν πιστεύω ότι άξιζα τέτοια συμπεριφορά ως παίκτης και ως άνθρωπος, αφού να φανταστείτε ότι έμαθα το διάσημο «αύριο» που μου έλεγαν ότι θα πληρωθώ»

Αναφερόμενος στις προτάσεις από ΠΑΟΚ και Ηρακλή τόνισε: «Είναι αλήθεια ότι υπήρξε ενδιαφέρον από ΠΑΟΚ και Ηρακλή, αλλά δεν πρόκειται να πάω σ’ αυτές τις ομάδες, γιατί σέβομαι την αγάπη που μου έδειξαν οι φίλοι του Άρη. Θα προσπαθήσω να μείνω στην Αργεντινή, να πάω στη Μπόκα ή κάπου εκεί κοντά, νομίζω μέσα στις επόμενες τρεις μέρες θα αποφασίσω οριστικά. Η τελική μου απόφαση πάρθηκε χθες βράδυ, είχα δύο πολύ συγκεκριμένες προτάσεις στα χέρια μου από ΠΑΟΚ και Ηρακλή, αλλά δεν θα μπορούσα με τίποτα να δώσω τέτοιο δυνατό χτύπημα στους φίλους του Άρη. Θέλω όμως να ευχαριστήσω δημόσια τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, πρόκειται για μια πολύ σωστή ομάδα με ανθρώπους στη διοίκηση που αντιλαμβάνονται ότι ένας ποδοσφαιριστής κουβαλάει μια οικογένεια από πίσω του. Υπάρχουν στη διοίκηση άνθρωποι που γνωρίζουν ποδόσφαιρο, ξέρουν να χειριστούν καταστάσεις. Ευχαριστώ δημόσια και τους ανθρώπους του Ηρακλή».

Σχετικά με το ζήτημα της ανανέωσης του συμβολαίου του ανέφερε: «Είναι αλήθεια ότι υπέγραψα προσύμφωνο για την ανανέωση, καθώς μου υποσχέθηκαν ότι λίγες μέρες μετά θα με εξοφλήσουν. Άλλωστε γιατί να θέλω να φύγω από τον Άρη; Το συμβόλαιο μου με τον Άρη ήταν το καλύτερο στην καριέρα μου, απέκτησα αναγνωρισιμότητα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και είχα την αγάπη των φιλάθλων. Αν όλα πήγαιναν καλά και ήταν σε τάξη όπως λέει η διοίκηση του Άρη δεν πρόκειται να έφευγα, αλλά αυτή η κατάσταση με εξάντλησε».

Σχετικά με το θέμα της ρήτρας για μεταπήδηση σε άλλη ελληνική ομάδα τόνισε: «Υπέγραψα έναν τέτοιο όρο, αλλά ο νομικός μου είπε ότι δεν ισχύει. Αν ήθελα να παίξω στην Ελλάδα, θα το έκανα και δεν θα ίσχυε κάτι τέτοιο.

Για να ολοκληρώσει ο Χαβιέ Κάμπορα ανέφερε: «Πολλοί από τους πρώην συμπαίκτες μου αισθάνονται ακριβώς όπως κι εγώ και η διοίκηση του Άρη θα πρέπει να καταβάλλει τεράστια προσπάθεια για να τα αλλάξει όλα αυτά. Είναι μεγάλο λάθος για μια ομάδα να διώχνει κάθε χρόνο δεκαπέντε παίκτες και να φέρνει άλλους. Όταν έχεις δίπλα σου μια ομάδα που πηγαίνει καλά θα πρέπει να την αντιγράφεις, κάτι τέτοιο πρέπει να κάνει και ο Άρης με τον ΠΑΟΚ, γιατί έτσι ούτε ο Κούπερ θα μπορέσει να εμφανίσει στο γήπεδο τα συστήματα που επιθυμεί. Η μόνη περίπτωση να επιστρέψω στον Άρη είναι να αλλάξει ολόκληρη η διοίκηση. Ποτέ ξανά δεν είχα τέτοια σχέση με φιλάθλους, ποτέ ξανά δεν ένιωσα τόσο αγαπητός, με έκαναν να νιώσω σαν παιδί και τους ευχαριστώ γι’ αυτό. Βγήκα στον αέρα γιατί στον κόσμο του Άρη αξίζουν πραγματικές εξηγήσεις».

Προς το τέλος της συζήτησης, ζήτησε παρέμβαση ο εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ Άρης Γιάννης Κόντης, με τον Κάμπορα όμως να αρνείται να συζητήσει στον αέρα αναφέροντας: «Με άτομα που μου έχουν πει ψέματα δεν θέλω να μιλήσω. Το μόνο που θέλω είναι να μου δοθούν τα χρήματα έξι μηνών που μου οφείλονται»."

http://www.metropolisradio.gr


Share on Facebook