Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Η διαφήμιση έπαιξε... μπάλα


Ενα αξιοπρεπές σκορ στον πίνακα των διαφημιστικών εσόδων πρέπει να κατάφερε χάρη στο Μουντιάλ η ΕΡΤ, η οποία δεν είναι σε θέση ακόμη να αποτιμήσει την ακριβή είσπραξη από τη μετάδοση διαφημίσεων στον περιβάλλοντα χρόνο των αγώνων....


Πληροφορίες, πάντως, αναφέρουν ότι η απορρόφηση διαφήμισης υπερκάλυψε το κονδύλι (848.420 ευρώ) που δαπανήθηκε για κάμερες, αποστολές και εκπομπές.

Εν τω μεταξύ και εκτός των συνόρων, το Παγκόσμιο Κύπελλο στήριξε την ανάκαμψη της παγκόσμιας βιομηχανίας διαφήμισης έως και κατά 2,2% φέτος, που αποτιμάται στα 456 δισ. δολ., σύμφωνα με τη Zenith Optimedia. Να σημειωθεί ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις μειώθηκαν το 2009 κατά 9,8%, που αποτελεί ρεκόρ ετήσιας πτώσης στα χρονικά.

Ο διαφημιστικός χρόνος κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης απαιτεί ποσά έως και 50% υψηλότερα από τις κλασικές ώρες αιχμής, αναφέρει ο Βίνσεντ Λετάνγκ, αναλυτής στη Screen Digest και προσθέτει: «Η διαφήμιση λειτουργεί σαν την αγορά εμπορευμάτων και οι τιμές καταγράφουν απότομη άνοδο φέτος». Οσο για τα οφέλη;

* Το βρετανικό δίκτυο ITV εκτιμά ότι τα έσοδά του από τις διαφημίσεις θα φθάσουν τα 43,8 εκατ. δολ. Το κανάλι χρέωσε 300.000 στερλίνες (361.000 ευρώ) για διαφημιστικό χρόνο κατά τη διάρκεια των αγώνων της Εθνικής Αγγλίας ενάντια σε Αλγερία και ΗΠΑ.
* Το γαλλικό TFI ζητούσε 260.000 ευρώ για διαφημιστικό χρόνο 30’’ κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου σε περίπτωση που έφτανε η Γαλλία στον τελικό, σύμφωνα με τη Havas Sports & Entertainment.
* Στη Γερμανία, ζήτησαν 255.000 ευρώ για διαφημιστικό χρόνο κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου προημιτελικού που συμμετείχε η Γερμανία.
* Το ισπανικό Tele 5 αξίωνε 150.000 ευρώ για 20’’ διαφημίσεων στον τελικό της διοργάνωσης.
* Οι εταιρείες που είναι βασικοί χορηγοί της διοργάνωσης (Adidas, Coca-Cola, Emirates, Hyundai/Kia, Sony και Visa) πλήρωσαν με το παραπάνω χρήματα στη FIFA και, σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα ποσά των χορηγιών έφθασαν το 1 δισ. ευρώ.
* Η Coca-Cola ανακοίνωσε ότι η παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια για το Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής αποτιμάται σε 100 εκατ. δολ. και είναι η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιήσει ο όμιλος.

ethnos.gr

Share on Facebook