Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Κανείς δεν έχει δικαίωμα να παίζει με τις ζωές των εγκύων"


"Διαβάζοντας την είδηση του θανάτου της κοπέλας που πέθανε λίγο πριν φέρει στον κόσμο το παιδάκι της, πραγματικά δάκρυσα!
Ήταν σαν να τα είχα δει όλα, σαν να ήμουν δίπλα της, την ώρα που τραβούσε το δικό της σταυρό!
Κι αυτό γιατί πριν 9 χρόνια, ήρθα εν...
αγνοία μου πολύ κοντά με το θάνατο, 10 ημέρες πριν γεννήσω το πρώτο μου παιδάκι, που ήταν αγοράκι!
Ξαφνικά ένα απόγευμα Αυγούστου, μόλις είχα τελειώσει και το τελευταίο μάθημα ανώδυνου τοκετού, όταν η μαία μου παρατήρησε ότι στην όψη της κοιλιάς μου κάτι δεν πήγαινε καλά. Αρχισε να κάνει κάποιες ειδικές κινήσεις, και αμέσως μου είπε να πάω για ένα υπέρυχο. (θα γεννούσα στο ΙΑΣΩ και η μαία μου ήταν συστημένη από το γιατρό μου).
Φτάνω στο ΙΑΣΩ, ενώ κατά τη διάρκεια της διαδρομής είχα έντονες συσπάσεις οι οποίες σε πολύ λίγο χρόνο είχαν γίνει ανά 5 με 10 λεπτά.
Η αλήθεια είναι ότι στο μαιευτήριο με το που με είδαν αμέσως χωρίς καθυστέρηση με πήραν για υπέρηχο! Εκεί διαπίστωσαν ότι η κύηση είχε διακοπεί! Το μωρό μου είχε πεθάνει...λίγο πριν έρθει στη ζωή!...........
Όλα είχαν γίνει πολύ γρήγορα, και γω στεκόμουν μόνη σε ένα κρεβάτι χειρουργικό, για να μου πάρουν το παιδί που λίγο ακόμη και θα με έπαιρνε μαζί του! Όπως έγινε στην περίπτωση αυτής της άτυχης μανούλας!Η επέμβαση του νοσοκομείου και του γιατρού μου ήταν άμεση! και χωρίς πολύ σκέψη προχωρούσε τη διαδικασία με σκοπό να σώσει εμένα! αν και γω πια δεν ήμουν σίγουρη αν την ήθελα τη ζωή μου! Χωρίς το γιο μου τι θα περίμενα πια από δω και πέρα ζωντανή? η αιτία του ενδομήτριου θανάτου ήταν ένας θρόμβος αίματος που έκοψε το οξυγόνο στον πλακούντα με α! ποτέλεσμα να σταματήσει η καρδιά του κάποια στιγμή. Ακολούθησαν εφιαλτικές μέρες και νύχτες στη ζωή μου, ένώ η αιτία του θανάτου του που διαπιστώθηκε με νεκροψία με βοήθησε να ξέρω πια ότι ήμουν θρομβοφιλική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου, και ότι θα έπρεπε από δω και πέρα να κάνω κάποιες ενέσεις σε επόμενη κύηση!
θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την μαία μου την κυριά Φωτεινή που έμπειρα με οδήγησε στο μαιευτήριο χωρίς πανικό, τις νοσοκόμες και τις μαίες βάρδιας εκείνη τη νύχτα του Αυγούστου, που με πήραν αγκαλιά και με άφησαν να κλάψω για το άγγελούδι μου,που μόλις είχε πετάξει στο ουρανό του! το γιατρό μου που ξέρω ότι ποτέ δεν ξέχασε εκείνη τη νύχτα... και φυσικά το ΙΑΣΩ γιατί εκεί ο Θεός πριν 2 χρόνια με αξίωσε και πήρα αγκαλιά τον δεύτερο γιο μου, γερή δυνατή!
Κανείς δεν έχει δικαίωμα να παίζει με τις ζωές των εγκύων και γενικότερα των ανθρώπων!
Ισως και η κοπέλα μπορούσε να είχε σωθεί! Δεν είμαι γιατρός απλά θεωρώ ότι στην Ιατρική δεν χωράνε "πήγαινε και έλα αύριο...!"
Οι άνθρωποι της είναι εκείνοι που για πάντα θα τους βασανίζει ένα αναπάντητο και τεράστιο ΓΙΑΤΙ!!!!!!!

ΑΣ ΑΝΑΠΑΥΤΕΙ Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥΣ!
ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ







Share on Facebook