"Αγαπητοί/ες κύριοι/ες,
σε συνέχεια της δημοσίευσης ανώνυμης επιστολής «καταναλώτριας» στο blog σας σχετικά με την επίσκεψή της σε ένα από τα καταστήματα του ομίλου μας, θα θέλαμε να σας κάνουμε γνωστά τα παρακάτω:
Δυστυχώς δεν είμαστε ...
σε θέση να γνωρίζουμε αν το συγκεκριμένο συμβάν το οποίο αναφέρεται, είναι πραγματικό ή όχι.Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεσή της εν λόγω «πελάτισσας», εφόσον θελήσει να απευθυνθεί σε εμάς επωνύμως, να λύσουμε αποτελεσματικά οποιαδήποτε παρεξήγηση ή αβλεψία πιθανόν να έχει δημιουργεί.
Σχετικά με την προσφορές μας και τα κουπόνια μας, θα θέλαμε να σας δηλώσουμε ότι είναι μια συνεχής προσπάθεια ώστε να παραμείνουμε στο πλευρό του Έλληνα καταναλωτή/καταναλώτριας στη δύσκολη οικονομική συγκυρία την οποία περνά, αλλά και να ανταμοίψουμε την πιστότητά του.
Αναφορικά με το συγκεκριμένο κουπόνι βαφής επικοινωνήθηκε στην πελατεία μας τον Φεβρουάριο 2010 η δε περίοδος ισχύς του, η οποία είναι τυπωμένη, λήγει στις 15/09/ 2010.
Μέχρι σήμερα περισσότερες από 2000 πελάτισσες μας έχουν επωφεληθεί της προσφοράς.
Ο στόχος κάθε προσφοράς της εταιρείας μας είναι να κάνουμε τις υπηρεσίες μας και τα προϊόντα μας πιο προσιτά στους καταναλωτές.
Αναφορικά με το εάν εκδόθηκε ή όχι απόδειξη δεν χρειάζεται καν να μπούμε στο κόπο να απαντήσουμε γιατί αντιβαίνει σε κάθε έννοια σεβασμού του καταναλωτή και είναι πρακτική άγνωστη για την αλυσίδα μας.
Τέλος λόγω του ασαφούς περιεχομένου της καταγγελίας αναρωτιόμαστε εάν γράφτηκε από κάποια πελάτισσα ή από κάποιον που ενήργησε με δόλο.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας αλλά και σε όσων καταγγέλλουν επώνυμα για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση."
Share on Facebook