Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα"


"Είχα τσακωθεί μαζί του, πριν λίγους μήνες, ΡΙΚΑ ΒΑΓΙΑΝΗ και ξεκινάω έτσι το σχόλιό μου, γιατί έχει την σημασία του...

Ωστόσο ΡΙΚΑ ΒΑΓΙΑΝΗ, έγραψες κάτι μου με έκανε να χαρώ, εν μέσω της τόσης δυστυχίας που μου προκάλεσες με την επιλογή του timing δημοσίευσης του εν λόγω άρθρου σου...

έγραψες, λοιπόν, "...ο τελευταίος άνθρωπος που θα μπορούσα να ποτέ σκεφτώ ότι θα ήταν στόχος των εκτελεστών, ήταν ένας Τρωκτικός...".

Κι εγώ ΡΙΚΑ ΒΑΓΙΑΝΗ και τούτο είναι που δημοσιογραφικά, εκτός και θεωρείς ότι δεν είμαι και εγώ ένας από εσάς, που το προτιμώ αν θέλεις την ταπεινή μου άποψη, πιστεύω ότι έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Ιδού, λοιπόν, η ΡΟΔΟΣ, ΡΙΚΑ ΒΑΓΙΑΝΗ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ, να ανακαλύψεις εσύ και το σινάφι σου ποιοί είναι αυτοί οι τρομοκράτες που σκότωσαν έναν "τρωκτικό", όπως χαρακτήρισες τον άνθρωπο.

Σε κάθε περίπτωση, έναν του δικού σου σιναφιού, ΡΙΚΑ ΒΑΓΙΑΝΗ, δεν θα τον άγγιζαν και φαντάζομαι ότι γνωρίζεις πολύ καλά τους λόγους. Αν πάλι όχι, τότε θα σε παρακαλούσα, ΡΙΚΑ ΒΑΓΙΑΝΗ, να μην εκφράζεις άποψη για θέματα τρομοκρατίας.

ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΚΟΥΠΕΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΙΝΑΦΙ ΣΟΥ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ 6.000 Μ.Χ. ΠΑΛΙ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝΕ ΟΙ ΘΙΑΣΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΜΑΣ ΠΟΡΤΑΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ.

ΠΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ, ΟΤΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ Ο OZZY OSBOURNE ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑ... ΘΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ U.F.O., ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΩΝ U.F.O. Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΙΝΑΦΙΟΥ ΣΟΥ, ΡΙΚΑ ΒΑΓΙΑΝΗ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ "DOCTOR - DOCTOR" ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΜΕΣΑ...

ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ, ΣΕ ΣΤΥΛ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ...

ΚΟΥΜΙΩΤΗΣ "www.e-rock.gr" ΑΝΤΩΝΗΣ"

Share on Facebook