"Είναι εδώ και μια εβδομάδα που προσπαθώ να βρω κάποια άκρη για να ταξιδέψω με τραίνο στο Βελιγράδι, αλλά μάταια!
1.Το site www.ose.gr τελεί υπό κατασκευή (εδώ και χρόνια) και η δυνατότητα για ενημέρωση δρομολογίων είναι ΑΔΥΝΑΤΗ (αλήθεια έχει κάποιος...
προσπαθήσει να βάλει στα προβλεπόμενα πεδία τις επιλογές του? Α Δ Υ Ν Α Τ Ο
2. To site www.trainose.gr έχει "ευρεία ενημέρωση"!!!! Σε κατατοπίζει γενικά και αόριστα (του τύπου " α, ξέρετε, πάμε και Βελιγράδι") αλλά πέραν τούτου ουδέν!
Δε λέω, παραθέτει τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Βελιγράδι με πόσες στάσεις κάνει και τέλος. Λες και θα ταξιδέψουμε τζάμπα (αν είναι ποτέ δυνατόν!).
3, Το 1110 που προτείνεται δίνει πληροφορίες μόνο για συγκεκριμένα δρομολόγια και σε παραπέμπει στην παραπάνω ιστοσελίδα, η οποία με τη σειρά της σε παραπέμπει στο τηλ. 1110!!!!
4. Το 210 - 5297777 που επίσης προτείνεται σου λέει με θράσος ότι "το τηλέφωνο άλλαξε σε 1110"!!!!!
5. Δοκίμασα τις πληροφορίες του ΟΤΕ το 11888: Μου έδωσε τα τηλέφωνα:
α Το 1110 (!)
β. Το 210 - 5297777(!!!)
γ. Το 210- 8233235 το οποίο μάλλον χτυπά σε κάποιον τηλεφωνικό θάλαμο στην έρημο Σαχάρα - ποτέ κανείς δεν το σηκώνει.
δ. Το 210- 8253360 το οποίο μάλλον θα βρίσκεται απέναντι από το προηγούμενο τηλέφωνο στη Σαχάρα - ποτέ κανείς δεν το σηκώνει.
ε. Το 210 - 3627947 (το οποίο όπως μου είπε η υπάλληλος του 11888 είναι το τηλέφωνο για τα δρομολόγια ΟΣΕ του εξωτερικού. Μάταια..ουδείς απαντά και σε αυτό το τηλέφωνο.
6. Το πολυμήχανο μυαλό του Έλληνα σκέφτηκε να απευθυνθεί στον ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη. Κάλεσε πάλι το 11888 και ζήτησε το σχετικό τηλέφωνο. Με χαρά η υπάλληλος μου έδωσε το τηλ 2310 517515 (τηλεφωνικό κέντρο όπως μου είπε). Στην άλλη γραμμή ακούστηκε " Ο αριθμός που καλέσατε δεν υπάρχει. Παρακαλούμε ελέγξτε το νούμερο και καλέστε πάλι"!!!
Μετά από όλα αυτά ρωτάω:
α. Υπάρχει πιθανότητα να ταξιδέψω στο Βελιγράδι με τραίνο;
β. Ποιος (επιτέλους) μπορεί να με κατατοπίσει σχετικά;
γ.Γιατί αυτή η απαξίωση προς τον επιβάτη/πολίτη; Γιατί αυτή η τριτοκοσμική μεταχείριση;
δ. Σαν ιδιωτικός υπάλληλος εάν δεν είχα εξυπηρετήσει τον πελάτη θα είχα απολυθεί. Εδώ για όλο αυτό το μπάχαλο γιατί ποτέ κανείς δεν τιμωρείται;
ε. Θα με αποζημιώσει κανείς για το χαμένο χρόνο και χρήμα μου ή "εδώ γελάνε";
Aποκορύφωμα:
Διαβάζω στο site www.trainose.gr:
"Η Αποστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. είναι να παρέχει μια βιώσιμη εναλλακτική επιλογή μετακίνησης, με:
* αξιόπιστα δρομολόγια
* έγκυρη πληροφόρηση
* άνεση και καθαριότητα
* ανταγωνιστικά κόμιστρα
* φιλικό ανθρώπινο δυναμικό"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Καθώς χρησιμοποιώ συχνά το τρένο, και μάλιστα για διεθνείς προορισμούς, συστήνω στον φίλο επιβάτη που θέλει να πάει στο Βελιγράδι να... μάθει σέρβικα!!!
Μπορεί να ακούγεται δύσκολο, αλλά είναι όπως φαίνεται πιο εύκολο από το να βρεθεί κάποιος να φτιάξει την ιστοσελίδα του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος ή κάποιος να σηκώσει το τηλέφωνο εκεί. Η σελίδα των Σερβικών Σιδηροδρόμων είναι πλήρως ενημερωμένη: http://www.serbianrailways.com/
Ελπίζω να είναι θεσσαλονικιός, γιατί σε αντίθετη περίπτωση, το πως θα φτάσει από τον τόπο κατοικίας του στη Θεσσαλονίκη, όπου είναι η αφετηρία του τρένου, είναι δύσκολο να απαντηθεί.
ΥΓ. Έχει ένα τρένο λίγο πριν τις 6 το πρωί και ένα στις 5 το απόγευμα. Θα μπορούσα να γράψω πολλά για την κατάντια της 'ισχυρότερης χώρας των βαλκανίων', αλλά η θλίψη δε με αφήνει ούτε χιούμορ να κάνω."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------
"Με αυτά που γράφει ο αναγνώστης για τον ΟΣΕ συμφωνώ απόλυτα...έχω χάσει τρένα διότι είχαν λάθος ώρες στο site, πήγα στο σταθμό και μου είπαν έφυγε το τρένο ενώ το site ,έλεγε άλλη ώρα..πήρα τηλέφωνα πολλά ζήτησα τον υπεύθυνο του site τελικός δεν τον βρήκα ποτέ..κτλ..στο τέλος έκανα κάτι απλό και αρχαίο..παίρνω στον σταθμό της περιοχής μου τηλέφωνο και μου λένε..αλλά άμα έχουν κόσμο δεν το σηκώνουν και άμα δεν το σηκώνουν παίρνω σε σταθμούς σε χωριά που είναι ερημιÎ! �ή..όλα αυτά πρέπει να κάνει κάποιος για να ταξιδέψει..ελπίζω να σε βοήθησα για να πας Βελιγράδι.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook