Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

"ΠΛΑΙΣΙΟ - Γραφειοκρατία."


"Στις 09:52 αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο Turbo-X. Τον συγκεκριμένο σκληρό τον αγόρασα γιατί άμεσα χρειαζόμουν να τον χρησιμοποιήσω. Τονίζω πως ΔΕΝ ήθελα να τον χρησιμοποιήσω μετά από μια εβδομάδα. Τον θέλω να τον χρησιμοποιήσω ΤΩΡΑ!

Αφού άνοιξα με προσοχή την συσκευασία ...
(γιατί είμαι υποψιασμένος με όσα διαβάζω στο Τρωκτικό για το Πλαίσιο)...
Μέσα σε 10 λεπτά τον είχα δοκιμάσει, αφού η δουλειά μου είναι στον διπλανό δρόμο.
Δοκίμασα τα πάντα. Σύνδεσα σωστά όλα τα καλώδια που τον συνόδευαν και με έκπληξη διαπίστωσα πως ο καινούργιος
σκληρός δίσκος που μόλις είχα αγοράσει ήταν νεκρός και άναβε απλά το λαμπάκι ότι λειτουργεί.
Κανένας υπολογιστής (από όσους έχουμε) δεν τον αναγνώριζε και όταν τον σύνδεσα μέσω e-sata ο υπολογιστής πάγωνε.

Ξεκίνησα να τον πάω στο servcice. Σε περίπου 10 λεπτά (πριν κλείσει ώρα) ήμουν στο service και το ευγενικό παιδί που δούλευε (μόνο του) είδε επίσης ότι δεν τον αναγνωρίζει ούτε σε αυτόν.
Τον ρώτησα ευγενικά, αν μπορεί να μου δώσει κάποιο χαρτί επιστροφής ώστε να πάω στο κατάστημα (μερικά μέτρα πιο κάτω) και να μου τον αντικαταστήσουν (αφού είχαν αρκετούς ίδιους σκληρούς στο ράφι).
Η απάντηση του υπαλλήλου (ευγενικότατος ο άνθρωπος) είναι ότι χρειάζεται πιο εκτενή έλεγχο ο σκληρός δίσκος και δεν μπορεί να μου δώσει κάποιο έγγραφο για αντικατάσταση.
Αυτό που είναι σημαντικό είναι το εξής. Δεν είναι ένα προϊόν που αγόρασα, λειτουργούσε και ξαφνικά χάλασε.
Πρόκειται για ένα προϊόν που το αγόρασα και από την πρώτη στιγμή είναι ελαττωματικό (προφανώς από το εργοστάσιο).

Ξέρω ότι θα απαντήσει στην ανάρτηση κάποιος υπάλληλος του Πλαισίου με το γνωστό ευγενέστατο ύφος:
"Αξιότιμε κύριε, αυτή είναι η πολιτική μας, λυπούμαστε που είστε δυσαρεστημένος".

Το θέμα δεν είναι η ευγενική απάντηση. Ειλικρινά, θα προτιμούσα να ήταν αγενής αλλά να έκανα τη δουλειά μου.

Μην ξεχνάτε αγαπητοί αναγνώστες ότι τους έδωσα σε μετρητά τα ωραία μου λεφτά και αυτή τη στιγμή, σκληρό δίσκο... ΔΕΝ ΕΧΩ!

Η επιχείρηση που εργάζομαι είναι από τους καλούς πελάτες του Πλαισίου. 'Οχι ότι περίμενα ΦΥΣΙΚΑ κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση. Απλά διαπιστώνω πως σε προσωπικό επίπεδο, δεν θα προτιμήσω το Πλαίσιο αλλά θα αγοράζω από μικρά καταστήματα της Στουρνάρη. Καταστήματα που υπάρχει ακόμα ανθρώπινη εξυπηρέτηση και σεβασμός στον πελάτη που τους αφήνει τα ωραία του λεφτά..

Προφανώς το Πλαίσιο πρέπει να αναθεωρήσει την τακτική που έχει σε προβλήματα DOA (που λένε και στο εξωτερικό - Dead On Arrive).

Τονίζω, πως ο υπάλληλος του service ήταν ένα ευγενέστατο παιδί, όμως οι εντολές που έχει άνωθεν είναι συγκεκριμένες."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook