"Kυριακή βράδυ γύρω στις 11 βρίσκομαι στην έξοδο της Θεσσαλονίκης για Καβάλα όταν και βλέπω ότι δεν έχω βενζίνη για το ταξίδι μου, οπότε θα χρειαστώ ανεφοδιασμό.Λέω αν μην ξαναγυρίζω πίσω...(αφού είχα ήδη μπει στην Εγνατία) θα βρω κάποιο βενζινάδικο στον δρόμο μου.Υπολόγισα όμως χωρίς τον "ξενοδόχο" αφού βενζίνη δεν υπάρχει πουθενά.Φτάνω στην Ασπροβάλτα,αφού έχω διανύσει μέχρι τότε σχεδόν όλη την διαδρομή με το λαμπάκι του ρεζερβουάρ αναμμένο,όπου ανα! λύπτω μετα απο ψάξιμο ότι δεν υπάρχει τίποτα σε όλες τις γύρω περιοχές(Βρασνά,Σταυρός,Ολυμπιάδα,Κερδύλλια,Αμφίπολη)...
Απογοήτευση...Φτάνω στην παραλία Οφρυνίου και εκεί τίποτα...(το πιο κοντινό ανοιχτό βενζινάδικο στις Σέρρες μια διαδρομή περίπου 1 ώρα)...Αρκετό ψάξιμο αλλά τίποτα ακόμα και στην πόλη της Καβάλας όλα κλειστά...
Αποτέλεσμα διανυκτέρευση στην "παραλία" μέχρι να ξημερώσει και χάσιμο πολύτιμων ωρών αλλά και ταλαιπορία για μένα και τους συνεπιβάτες...
Μα είναι δυνατόν σε ένα καινούργιο οδικό δίκτυο όπως η Εγνατία οδός να μην υπάρχει πρόβλεψη για τρόπο ανεφοδιασμού των οχημάτων;
Γιατί θα πρέπει να χάνουμε πολύτιμο χρόνο ψάχνοντας τις νυχτερινές ώρες να βρούμε βενζίνη;
Στην Ευρώπη κάθε λίγο βλέπεις στους αυτοκινητόδρομους οργανωμένους σταθμούς εξυπηρέτησης...εδώ γιατί όχι; (ή μήπως δεν είμαστε Ευρώπη;)
Χάθηκε ο κόσμος να υπάρχουν σε κάποια πρατήρια αυτόματοι πωλητές;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook