"σάββατο βράδυ 10/7 ώρα 01.00 στα8μός πλατέως, ν.ημαθίας. με το φίλο μου περιμένουμε το τρένο για Αθήνα. προγραμματισμένη ώρα άφιξης 02.02΄. το τρένο ξεκινάει, μας ενημερώνει ο σταθμάρχης από αλεξ/πολη... και συνήθως έχει καθυστέρηση μια ώρα. ήμασταν οι μόνοι που περιμέναμε αυτό το τ΄ρένο για να ξεκινήσει το ταξίδι των διακοπών μας. σας ενημερώνω ότι το τρένο έφτασε με καθυστέρηση 1ώρας και 40 λεπτών στις 03.40 !!
κ δεν ήταν μόνο αυτό. έχοντας κλείσει από αρκετά νωρίς τα εισητήρια πλοίου με προορισμό τα χανιά με την εταιρεί blue star ferries ήμουν σίγουρη ότι θα είχαμε ένα άνετο ταξίδι. ο΄ταν πήγα στο λιμάνι στο γκισέ της εταιρείας με τον αριθμό της κράτησης για να βγάλω τα εισητήρια, ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι το πλοίο είχε φύγει στις 9.00 την κυριακή 11.7 αντί για τις 14.45 που ήταν προγραμματισμένο όταν έκλεισα τα εισητήρια. κάλεσα αμέσως στα κεντρικά της εταιρείας για να μου γνωστοποιήσουν ότι όντως τα δρομολόγια είχαν αλλάξει κι ακολούθησε η ερώτηση 'δε σας ήρθε ενημέρωση με μήνυμα στο κινητό?' ,.........
πολύ ευγενικά η κοπέλα δέχτηκε το αίτημα επιστροφής χρημάτων. φυσικά κλείστηκαν εισητήρια με άλλη εταιρεία -το μέιλ σας το στέλνω ενώ βρισκόμαστε εν πλω-.
κάπου εδώ να πω ότι φταίω κι εγώ που παρά την πρώτη επαλήθευση της κράτησης την ίδια μέρα δεν ξανακάλεσα για επιβεβαίωση. αλλά ελάτε πείτε την αλήθεια.. βγάζουν εισηήρια προσφορά, αλλάζουν τα δρομολόγια κι η ενημέρωση γίνεται με μήνυμα στο κινητό ??
ταξιδεύω πολλά χρόνια και με όλα τα μέσα μεταφοράς και ξέρω ότι όλα είναι στο πρόγραμμα. μόνο που κάποια δεν τα φαντάζεσαι..
σας ευχαριστώ"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook