Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

"Έβλεπα τον σκύλο του να μου χε... την πυλωτή"


"Θα τρελαθούμε εντελώς!

Λοιπόν, θα σας περιγράψω τι έγινε μόλις πριν λίγο, ενώ γύριζα σπίτι μου.
Καταρχάς να σας πώ ότι η πολυκατοικία που μένω είναι καινούργια και η πυλωτή της δεν είναι κλειστή ακόμα, που σημαίνει ότι όποιος θέλει μπορεί να μπει , χωρίς να έχει το δικαίωμα φυσικά.
Τον τελευταίο καιρό , υπάρχουν αρκετές φορές που ακριβώς εκεί που τελειώνει ο χώρος της πυλωτής και βρίσκεται η είσοδος, βρίσκω πολύ...

συχνά ακαθαρσίες σκύλων.
Ε, τώρα λοιπόν, που γύριζα, και ενώ ακόμα είχα κάποια απόσταση από το σπίτι μου , βλέπω έναν γείτονα , με το σκύλο του, ακριβώς μπροστά από τη πυλωτή , στο σημείο που περιέγραψα , με τον σκύλο να μυρίζει το έδαφος.
Λέω, σε τσάκωσα, και αρχίζω να βαδίζω γρήγορα προς το μέρος του, και να του φωνάζω 'ΕΙ!'.
Εν τω μεταξύ ο σκύλος, έχει μπει μέσα στην πυλωτή.
Τον φτάνω λοιπόν, αυτός ατάραχος, ούτε καν να πάρει τον σκύλο πιο πέρα, και του λέω 'Συγνώμη, μπορείτε να πάρετε το σκυλί σας από εδώ γιατί ψάχνει να κάνει την ανάγκη του?'
Ή τουλάχιστον αυτό θα του έλεγα, αν ο σκύλος παράλληλα ενώ ξεστόμιζα τα λόγια μου, δεν είχε ξεκινήσει ήδη να κάνει την ανάγκη του ΣΤΗ ΠΥΛΩΤΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΑΤΑΡΑΧΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΖΩΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΚΘΑΜΒΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!
Του λέω 'Συγνώμη, γιατί το αφήσατε και έγινε αυτό?! Είστε σοβαρός?!' και ο μάγκας, με το μουστάκι , βλέποντάς με νέο (καθότι είμαι φοιτητής) και θεωρώντας με και ηλίθιο από πάνω τι μου λέει?!
'Γιατί, τι συχαίνεσαι? Ο σκύλος αυτός έχει κάνει πιο πολλά εμβόλια από εσένα, είναι πεντακάθαρος', και γυρνάει το κωλόζωο, με τον σκύλο του και φεύγει, και εγώ να έχω μείνει μαλάκας με το θράσσος του! Εμ μας έχεσε, εμ μας τη λέει και απο πάνω!
Πραγματικά ακόμη και τώρα που τα γράφω αυτά είμαι πολύ εκνευρισμένος.
Τί να πω. Αν τέτοιοι είμαστε, με μηδεν ευγένια προς τους υπόλοιπους, σκατά στα μούτρα μας."

-------------------------
Εζησα στο εξωτερικο για πολλα χρονια εκει πηρα τον πρςτο μου σκυλο και εκει εμαθα να κυκλοφορω με σακουλεσ για να μαζευω τις ακαθαρσιες του σκυλου μου..γυρωζοντας στην ελλαδα εφερα και τον σκυλο μου μενω σε μια επαρχιακη πολη μαζι με τους γονεις μου και εχουμε 2 σκυλια..ειμαστε απο τους λιγους στην πολη που μαζευουμε τις ακαθαρσιες των σκυλιων μας και ομως εγω εχω δεχτει απειρες φορες επιθεση απο γειτονες που μου ζητουσαν να μαζεψω ακαθαρσιες αλλων σκυλιων...
υπαρχει ευρωπαικος νομος και αν θελεισ μπορεις να παρεισ την αστυνομια να των καταγγειλεις...ετσι ειναι το σωστο ετσι ωστε να μην την πληρωνουν για ολους οσοι κανουν το σωστο.....ευχαριστω

Share on Facebook