Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

"Απίστευτο θράσος απο αστυνομικούς!"


"Μολις συνελαβαν το φιλο μου επειδη δεν ειχε ταυτοτητα μαζι του. Ενω ειπε στον αστυνομικο οτι ειχε τα χαρτια του στο μηχανακι του το οποιο ηταν... 10 μετρα μακρυα, τον οδηγησαν με το ετσι θελω στα κρατητηρια του τμηματος ακροπολεως. Πηγαινοντας εγω να ρωτησω στον 4ο που βρισκεται η ασφαλεια, για ποιο λογο κρατειται, ο απιστευτος τυπος που βρισκεται εκει, γυρω 25 χρονων το πολυ, με θρασος μου φωναζε ποιος ειμαι εγω που θα του κανω υποδειξεις! Τον ρωτουσα για πιο λογο κρατειται, και αυτος μ εβριζε κακην κακως οτι και καλα του κανα υποδειξεις! Μιλαμε για απιστευτο θρασος και μηδενικη επικοινωνια! Ενας τυπος νευρικος, θρασυς ο οποιος εχει την εντυπωση οτι μπορει να χωνει οποιον θελει στα κρατητηρια! Τη στιγμη αυτη ενας αθωος νεαρος βρισκεται στα σκοτεινα κρατητηρια για μηδαμηνο λογο πραγματικα, οταν αλλοι που εχουν κλεψει τα λεφτα του κοσμακη ζουν και βασιλευουν! Ελεος! Δεν υπαρχουν λογια!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook