Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Μηνύματα για το Σωκράτη


Αυτη τι ειδους τρομοκρατια ειναι??????
Τι μυνηματα θελει να περασει?????
Απο που προερχεται????
Ποιους συμφερει???
.....................
κουραγιο στην οικογενεια.

----------------------


Φίλε Σωκράτη καλό ταξίδι,

ο θεός να...

αναπαύσει την ψυχή σου και να σκεπάζει την οικογένειά σου.

Είμαι συγκλονισμένος δεν έχω λόγια…


---------


ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΦΙΛΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.

------------


Έχετε τα θερμά μου συλληπητήρια.

Γιατί δεν στέλνετε email και ότι στοιχία βγάλει η προανάκριση στην Google ?
Έτσι όταν τους ξαναζητήσουν οι γνωστοί αλήτες να σας φιμώσουν, οι Γούγληδες θα ξέρουν περι τίνος πρόκειται και δεν θα μπούν στον κόπο να σας ξανακατεβάσουν.

Και πάλι συλληπητήρια σε εσάς και στην οικογένειά του......

--------------

Δεν ξερω τι να πω. Τα χω χασει, εψαχνα μηπως υπαρχει εστω ενας γελοιος λογος να ειναι να ειναι αυτη η αναρτηση που αφορουσε την δολοφονια του Σωκρατη Γκιολια φαρσα η λαθος η καποιος να χακεψε το τροκτικο και να ανεβαζει μαλακιες.. Δεν ξερω τα χω χασει.. λυπαμαι πολυ.. ΠΟΛΥ

---------

Αγαπημένο μου Τροκτικό, μόλις έμαθα για το Σωκράτη και ενώ ξέρω ότι είναι αλήθεια δε θέλω να το πιστέψω! Σου στέλνω την αγάπη και τη συμπαράστασή μου σε κάτι που ..δεν έχει λογική !

Σήμερα αφήστε τις σελίδες αφιερωμένες στο Σωκράτη χωρίς άλλες ειδήσεις ...!

καλο σου ταξίδι Σωκράτη και φίλοι μου στο τροκτικό τι να πω υπομονή!

αντζυ

--------------------

Καλό ταξίδι Σωκράτη δεν σε ήξερα μα ήσουν φίλος μου σε ευχάριστο για αυτά που μου έμαθες και λυπάμαι γι αυτά που δεν θα μάθω.. μας άνοιξες τα μάτια στην ζούγκλα που ζούμε

------------------------

δεν τον ηξερα αλλλα ηταν σαν εχασα ενα δικο μου ανθρωπο τον ακουγα καθε μερα.τωρα η ερτ λεει πως το μπλογκ ηταν δικο του ειλικρινα δεν με νοιαζει
με νοιαζει οτι ηταν κυνηγος τησ αληθειας μαχιμος και εντιμος
φιλικα ενας αγνωστος
μιχαλης

------------

Αγαπητοί φίλοι συνάδελφοι blogger τα θερμά μας συλλυπητήρια για ένα αγαπητό φίλο που μας συνδέει το ταυτόχρονο ξεκίνημα των δύο blog με πολλά κοινά θέματα...

ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει...

--------------

Ο Σωκράτης Γκιόλιας δεν ήταν "μεγαλοδημοσιογράφος" με μπράβους και αστυνομικούς να τον φυλάνε.
Ήταν απλά ΜΕΓΑΛΟΣ δημοσιογράφος.

Καλό σου ταξίδι Σωκράτη, μην ανησυχείς θα υπάρξουν συνεχιστές....

Lamiareport.gr
Δημήτρης Κωνσταντόπουλος


-----------------

Ο μεγάλος Νικόλας Άσιμος είχε πει σε ένα τραγούδι του : Δεν πα να μας χτυπάν με όλμους και κανόνια δε πα να μας χαλάν τα πιο ομορφά μας χρόνια... Συνέλληνες συνεχίστε να διαβάζετε blogs, συνεχίστε να μορφώνεστε και να σκέφτεστε ελεύθερα. Τους φοβίζει όταν οι άνθρωποι μπορούν να λογίζονται ελεύθερα. Καλό ταξίδι Σωκράτη...


---------------

ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟ MEGA ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΥΜΕΡΑΣΜΑΤΑ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ,ΣΤΙΓΑΜΑΤΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΥΣ .ΚΑΘΗΚΙΑ.....

----------------

Ειμαι σοκαρισμένη απότο θάνατο του Σωκράτη Γκιόλια.
Νομίζω σε μια εποχή που φθίνει από πρότυπα με τρόπο τραγικό και άδικο γίνεται ένας σύγχρονος αστικός ήρωας.. Ένας μάρτυρας που πέθανε για την αλήθεια και την αξιοπρέπεια. Μακάρι να εμπνέυσει αυτό το τραγικό περιστατικό την αφύπνιση..

-----------------




Share on Facebook