Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Σωκράτη μας,θα σε θυμόμαστε πάντα"



"Και εγω μια φανατικη αναγνωστρια του τρωκτικου ειμαι και δεν ηξερα τον Σωκρατη προσωπικα.Ημουν σιγουρη ο,τι ηταν πισω απο το Τρωκτικο ,αλλα ουδολως με ενοιαζε,γιατι μεσα απο το τρωκτικο βρηκα βημα για να καταγγειλω και εγω,οπως...

τοσοι αλλοι,καταστασεις ανυποφορες,αδικες,απιστευτες.Και καθε φορα συνειρμικα νομιζα ο,τι ελεγα τα παραπονα μου στον Σωκρατη,αφου τον ειχα ταυτισει με το Τρωκτικο. Εξελιχθηκε σε δικο μου ανθρωπο,ο φιλος που ακουγε τα παραπονα ο! λων μας αλλα και τις γκρινιες μας για κατι που ειχε αναρτηθει στο τρωκτικο και ετσι βιωνω και τον χαμο του...σαν να εφυγε ενας δικος μου ανθρωπος και καθε φορα που διαβαζω καποιο σχολιο εδω που τον αφορα,δακρυζω.
Αδυνατω να πιστεψω πως εφυγε ετσι βαναυσα απο χερια ανανδρων φονιαδων του υποκοσμου.Οτι και να γραφει η καθε βαγιανη δεν αγγιζει ουτε στο απειροελαχιστο ,το ποσο συγκλονισε αυτη η δολοφονια ολη μα ολη την Ελλαδα.Σωκρατη μας,θα σε θυμομαστε παντα."

Αναγνώστρια

Share on Facebook