Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

"Απάντηση απο τον Βαγγέλη Ιωάννου"



"Προς απάντηση σε «ανώνυμους» , αλλά και… «επώνυμους» συκοφάντες , οι οποίοι δεν έχουν δουλέψει ΠΟΤΕ στη ζωή τους : Δημοσιεύτηκε ΨΕΥΔΕΣΤΕΤΑ ότι έλαβα το ποσό των 13.496.40 ευρώ από υπερωρίες για το πρώτο τρίμηνο του 2010 από την ΕΡΤ .
Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι έλαβα 7.422 ευρώ για εργασία ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΩΝ ( και όχι τριών , όπως σκοπίμως διοχετεύτηκε) , ενώ στις αποδοχές αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ...



ΠΑΣΧΑ ( 476.57 ευρώ).
· Δημοσιεύτηκε , επίσης, ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ ότι αυτή η πρόσθετη αμοιβή αφορούσε σε υπερωρίες και μόνο.
Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι σ αυτό το πεντάμηνο ( και όχι –επαναλαμβάνω- τρίμηνο…) οι υπερωρίες μου είναι ΟΛΕΣ ΚΙ ΟΛΕΣ 20 ΩΡΕΣ. Τα υπόλοιπα αφορούν σε υπερεργασίες – νυκτερινά , αλλά και Κυριακές - Αργίες ( 21 το σύνολο από την αρχή του έτους) , δηλαδή σε πρόσθετα που έλαβαν όλοι οι μόνιμοι-εργαζόμενοι υπάλληλοι της εταιρίας. Κι όλα αυτά σε ώρες τηλεοπτικού ή ραδιοφωνικού «αέρα» , που δεν γίνεται να αποκρυβούν ή «να πατάω όποτε μου καπνίσει»…
· ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ οι πρόσθετες μηνιαίες αμοιβές μου είναι περίπου 600 ευρώ για την καθημερινή (συμπεριλαμβανομένων των Σαββάτων και των Κυριακών) εργασία μου στην τηλεόραση , αλλά και περίπου 600 ευρώ μηνιαίως για την ΠΡΟΣΘΕΤΗ εργασία μου στο ραδιόφωνο της ΕΡΑ ΣΠΟΡ με καθημερινή βραδινή εκπομπή ( 10-12 , «Τα πάντα όλα») , την οποία εδώ και δυο χρόνια η διοίκηση της ΕΡΤ μου ζήτησε να επιμελούμαι και να παρουσιάζω.
· Η αλήθεια επίσης είναι ότι ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΩΡΕΣ εργασίας μου στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο , ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΙ από τους άμεσους προισταμένους μου, τον διευθυντή και τις αρμόδιες υπηρεσίες της εταιρείας.
· ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ , ακόμη, ότι ΑΝΑ ΕΤΟΣ δεν διεκδικώ από την εταιρεία κατά μέσο όρο 100 ( ΕΚΑΤΟ) πραγματικά ρεπό, στα οποία εργάζομαι.
· ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ , επιπλέον, ότι όλοι όσοι εργάζονται ( έστω και ελάχιστα στην ΕΡΤ) γνωρίζουν πως η εταιρεία έχει πλαφόν στις αποδοχές των μονίμων υπαλλήλων της. Αρα τα τερατώδη ψεύδη ήταν σίγουρο ότι ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ θα καταρριφθούν.
· Για όλα τα παραπάνω , αλλά και για πολλά ακόμη , με κάποιους θα τα πούμε εκεί που ο πολιτισμός και οι νόμοι οδηγούν. Την ώρα που πρέπει…
· Κι επειδή , όλοι γνωριζόμαστε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ μεταξύ μας , ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα ότι ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ το ποιος δουλεύει και το… ποιος προσπαθεί να δουλέψει την κοινωνία.
· ΤΟ δικό μου ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ μαζί με τα εκκαθαριστικά της εφορίας κάθε 30 Ιουνίου παραδίδεται στον αρμόδιο εισαγγελέα. Γίνεται απ όλους άραγε αυτό;
· Είναι γνωστό , άλλωστε, ότι: «όλοι μπορούν να κοροιδέψουν όλους για λίγο καιρό. Λίγοι μπορούν να κοροιδέψουν όλους για πολύ καιρό. Ποτέ , όμως , όλοι να κοροιδεύουν τους πάντες για πάντα»!
ΥΓ1: Προς ανησυχούντες «ανώνυμους», αλλά και …«επώνυμους» (όψιμους) συκοφάντες: Ναι είναι αλήθεια ότι η διοίκηση της ΕΡΤ με έχει συμπεριλάβει στους βασικούς υποψηφίους για τη θέση του διευθυντή του αθλητικού τμήματος.
ΥΓ2: Κάθε άπιστος Θωμάς μπορεί να ζητήσει ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, που παρέθεσα στην επιστολή μου από την αρμόδια διεύθυνση οικονομικών υπηρεσιών της ΕΡΤ. Με την άδειά μου , παρότι μιλάμε για προσωπικά δεδομένα. Ουδέν κρυπτόν κύριοι…

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ"

troktiko: Τον τιμά τον Βαγγέλη Ιωάννου που απαντά, αλλά εμείς έχουμε μια απορία. Στην ΕΡΤ λοιπόν που δουλεύει τόσος κόσμος γιατί οι εργαζόμενοι να κάνουν υπερεργασίες – νυκτερινά ,Κυριακές και Αργίες; Εύλογο το ερώτημα.Ακόμη κ. Ιωάννου να σας πούμε ότι αυτό περί ανωνυμίας είναι η γνωστή καραμέλα. Το έχουμε εξηγήσει εκατοντάδες φορές.

Share on Facebook