Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Δεν έχω λόγια...


"Δεν ξέρω τι να γράψω και από που να ξεκινήσω, ακούω την Χαρούλα (όλα σε θυμίζουν ...) και τον Μανο τον Κακλαμάνο να κάνει εκπομπή με τον Σωκράτη και νιώθω αμήχανα, ξαφνικά μου έρχονται στο μυάλο εικόνες και μνήμες από την εποχή που δουλεύαμε όλοι μαζί...ΝΑΙ !!! Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ , ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΈΣ Η ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΟΣΟΛΗΨΙΕΣ, ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΚΥΜΑ ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ... ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ,ΠΑΤΕΡΑΣ ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ....Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ...
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ....Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ...ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ....ο άνθρωπος του θεού έγραψε εύστοχα η Μαρία στο Fbk ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.Δεν το χωρά ο νούς μου.Συμβόλαιο θανάτου από εκπαιδευμένους επαγγελματίες.Ο Σωκράτης όπως όλα δείχνουν ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ....ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ....ΔΕΝ ΦΙΜΩΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝΤΑΣ ΑΝΑΝΔΡΑ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ....ΑΠΛΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ...

Δύναμη και κουράγιο εύχομαι στους δικούς του ανθρώπους,

ΚΑΛΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ ΦΙΛΕ ΣΩΚΡΑΤΗ,


Ιωάννης Σωφρονάς






Share on Facebook