Να μάθουν τρόπους, κάνοντας ένα τηλέφωνο σε δωμάτια στο εξωτερικό
Οι εποχές έχουν αλλάξει Αυτό θα έπρεπε να θυμούνται οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων όταν μιλάνε στον κόσμο με αγένεια Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής μου συνομιλίας με την ιδιοκτήτρια ενός ξενοδοχείου στην Λευκάδα συνειδητοποίησα πως προφανώς δεν έχουν ανάγκη από πελάτες, είτε δεν τους έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση
Στην ερώτησή μου αν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια από τις....
20 Αυγούστου και έπειτα, η απάντηση ήταν, με υψωμένη φωνή, "Πείτε μου τις ημερομηνίες που θέλετε να έρθετε, μην περιμένετε να μυρίσω τα νύχια μου, τι πάει να πει από τις 20 Αυγούστου και έπειτα?" Όταν της είπα ακριβώς τις ημερομηνίες, μου απάντησε με τον ίδιο τόνο ότι έχει διαθέσιμα δωμάτια Όταν ρώτησα την τιμή, η απάντηση που πήρα ήταν "Αυτό σας απασχολεί όλους, πόσο κάνει... Δεν κοιτάτε τίποτε άλλο..." με επιθετικό ύφος Και με ρώτησε αν θέλω να βλέπει θάλασσα ή όχι Από κει και πέρα η κουβέντα είχε πάρει άλλες διαστάσεις, και για να μάθω την τιμή χρειάστηκε να ρωτήσω 3 φορές κι εγώ με επιθετικό ΄ύφος Όταν δε ρώτησα τι περιέχει το δωμάτιο μου απάντησε "Τα πάντα κύριέ μου" Η συνδιάλεξη τελείωσε με ένα ξερό καλημέρα από πλευρά της και κλείνοντας μου το τηλέφωνο απότομα
Τι μπορώ να πω από κει και πέρα? Η μισή από την επιτυχία σε μια επιχείρηση είναι η ευγένεια και οι δημόσιες σχέσεις, λυπάμαι πραγματικά εκ μέρους τους και προφανώς δεν πρόκειται να πήγαινα διακοπές στο συγκεκριμένο ακόμη και αν με πλήρωναν
Μεγάλη προσοχή σε όλους, όταν πληρώνουμε για κάποιες υπηρεσίες ζητάμε και ευγένεια.
Είναι ενοικιαζόμενα δωμάτια στο Νυδρί Λευκάδας. Μεγάλη δυσφήμιση για τον τόπο τους έχω να πω..
http://nassoszotis.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
Share on Facebook