Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Μέγκιερι: «Θα μάθω πολλά από τον Νικοπολίδη»


Ο νέος τερματοφύλακας του Ολυμπιακού Μπαλάς Μέγκιερι εμφανίστηκε ενθουσιασμένος για την νέα του ομάδα και προσγειωμένος για την καθιέρωσή του κάτω από τα δοκάρια. «Είδα έναν πολύ μεγάλο...



σύλλογο και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ» είπε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Sportday».
Ειδικά για τον Αντώνη Νικοπολίδη είπε: «Ο Νικοπολίδης είναι πολύ καλός τερματοφύλακας με μεγάλη εμπειρία. Νομίζω ότι θα μάθω πολλά από αυτόν. Ο Ούρκο είναι επίσης πολύ καλός και νεότερος. Ο προπονητής τερματοφυλάκων (σ.σ.: Αλέκος Ράντος) είναι πολύ καλός, φιλικός και θα με βοηθήσουν στην καριέρα μου».
Για την δυνατότητα εξέλιξής του στον Ολυμπιακό : «Εύχομαι να παίξω και να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου. Αλλά ο Νικοπολίδης είναι ο Νικοπολίδης. Δεν είναι εύκολο. Πρέπει να προσπαθήσω».
Οι άμεσοι στόχοι του και το όνειρά του : «Μου αρέσει αυτό που κάνω. Το πρώτο είναι να κάνω ντεμπούτο στον Ολυμπιακό. Να παίξω μια φορά στο Τσάμπιονς Λιγκ και φυσικά στην εθνική μου ομάδα».

theplayer.gr


Share on Facebook