Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

"Για τον αγνωστο Σωκρατη"


"Σημερα δε πηγα στη δουλεια..Ενιωθα κατακοπη και απλα εστειλα μαιλ πως θα μεινω να δουλεψω απο το σπιτι..Στις Βρυξελλες αυτο ειναι εφικτο. Ανοιγω 10.30 το facebook οπως παντα πρωτα, να δω τις αναρτησεις και να παρω μια γευση απο τις ειδησεις της ημερας. Βλεπω κατω κατω μια...



αναρτηση απο ενα φιλο που εχει ανεβασει ενα λινκ απο το Τρωκτικο..Ελεγε...:"το γυρο του κοσμου κανει η ειδηση της δολοφονιας του Σ.Γκιολια". Λεω, ε;;; Πλακα κανει. Παλι το Τροκτικο ανεβασε τρελα και του κανουν πλακα πως σκοτωσαν το Σωκρατη. Ανοιγω αμεσως το μπλογκ....Σοκ...παγωμαρα...ολες οι αναρτησεις μιλουν για αυτο που νομισα κακογουστο αστειο.
Οχι δεν τον γνωριζα τον Σωκρατη..οπως δε γνωριζω κανενα απο τα παιδια του Τρωκτικου. Αλλα ειναι φιλοι μου. Γιατι μαζι τους μαθαινω τα παντα και πριν απο ολους, μαζι τους γελαω με τα απιθανα και κουφα ποστς που ανεβαζουν κατα καιρους, μαζι τους συγκινουμαι.. Τα δικα τους ποστς αναπαραγω και ανεβαζω στη σελιδα μου..Ειναι λοιπον φιλοι μου..και απο αυτους εμαθα το Σωκρατη. Τηλεφωνησα αμεσως στην Ελλαδα να το πω στην αδερφη μου...ναι..εκανα ο,τι θα εκανα αν ειχα χασει εναν πραγματικο φιλο μου..Η αδερφη μου ταραχτηκε. Μεχρι και ο πατερας μου λυγισε..

Αυτος ηταν ο Σωκρατης οπως τον εμαθα εγω..οπως τον μαθαμε οι πιο πολλοι. Η ιδεα του Τρωκτικου που εκανε τους Ελληνες να νιωθουν πως σε αυτη τη λαιλαπα δεν ειναι μονοι. Η παρεα τους, η παρηγορια τους. Αυτη ηταν ιδεα του Σωκρατη που αγκαλιασαμε ολοι και μεσα απο αυτη και αυτον τον ιδιο.
Καλο ταξιδι φιλε μας. Το τελος αυτο σημερα δεν εινα παρα η αρχη. Η αρχη για την απελευθερωση απο τα δεσμα μας των τελευταιων δεκαετιων..Κιαν με το θανατο σου νομιζουν πως μπορουν και παλι να ελεγξουν την αντιδραση μας και το θυμο μας..εσυ ξερεις καλα απο εκει ψηλα πως ειναι γελασμενοι.

Η ψυχη σου μας καθοδηγει.. Σε ευχαριστουμε για ολα."

Μια φανατικη αναγνωστης


Share on Facebook