Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Για την Μαριόκα μου..."


"Με κάνεις να νιώθω, έτσι όπως δεν είχα νιώσει ποτέ ξανά...Είσαι ένα κομμάτι από τα όνειρα μου...
Σε αγαπώ με όλη την δύναμη της καρδίας μου και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να ζήσω μακριά σου....
Είχα ξεχάσει το νόημα της ζωης, κάθε μου στιγμή χωρις χρώμα…

μια απλή καθημερινότητά μοναχά και τίποτα άλλο...
Χαμένος σε όλα,τα πάντα ίδια χωρίς φως χωρίς πνοή....Και ξαφνικά εμφανίστηκες εσύ σαν άγγελος απο το πουθενά…
Εσύ....Εσύ ήσουν αυτή που ονειρευόμουν και περίμενα για μια ζωή....
Εσύ ήσουν αυτή που θα χαρακτήριζα για πρώτη φορά σαν την γυναίκα της ζωής μου...
Εσύ μανάρι μου....Είσαι όλος μου ο κόσμος....Είσαι το πρόσωπο που μόλις το κοιτώ δίνει νόημα στη ζωή μου και την ελπίδα
ότι σύντομα θα σε κρατήσω σφιχτά στην αγκαλιά μου και δεν θα αφήσω ποτέ ξανά να φύγεις μακριά.....
Είσαι 5012 μίλια μακριά μου αλλά να μην ξεχάσεις ούτε για μια στιγμή ότι είσαι ότι σημαντικότερο έχω στην ζωή μου και θα είμαι εδώ για εσένα.....
Γιατί θέλω να ζήσω πολλά μαζί σου ....Πάρα πολλά ψυχή μου......
Μου λείπεις πολύ....Μου λείπεις πάρα πολύ.....Κοιτώ τις φωτογραφίες μας......Σκέφτομαι ότι έχουμε ζήσει.......
Θυμάμαι με πλήρη λεπτομέρεια ότι έχουμε κάνει......
Ονειρεύομαι μωρό μου......Θέλω να κοιμάμαι και να ξυπνώ και να είσαι δίπλα μου......Μαζί αγκαλιά .....
Είμαι μισός χωρίς εσένα πριγκίπισσα μου.....Μου λείπεις τόσο πολύ......."

Αναγνώστης

Share on Facebook