Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Μηνύματα για το Σωκράτη"


"Το "Σωκράτη μας άφησες νωρίς" προτιμώ να το διαβάζω
ΣΩκράτη ΜΑς ΑΦΗσες ΝΩρις" που σημαίνει "ΣΩΜΑ ΑΦΗΝΩ". Το λέω γιατί νομίζω πως το πνεύμα του θα είναι πάντα μαζί μας




Αρχικά θα ήθελα να εκφράσω τα συλληπητηρια μου στην οικογένεια και σε όλους τους οικίους του..
Απλά πως γίνεται μετά από ένα τόσο τραγικό συμβάν να ζητάτε "να συγχωρέσει ο θεός τους φονιάδες του"? Πραγματικά απορώ.. με την έννοια ότι εγώ αν ποτέ μου συνέβαινε κάτι τέτοιο εκτός από...

το μίσος που θα ένιωθα, το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτόμουνα να ζητήσω είναι η συγχώρεσή τους.. Μου φαίνεται αδιανόητο απλά τίποτε άλλο...




Συγχαρητηρια για την συνέχεια του blog σας.
Περιορίστε όμως τις προκλητικές και αισχρες φωτογραφιες και λογια σε μηδενικο βαθμό για να χαιρεται και ο Σωκρατης που ηταν χριστιανός.
Μόνο ένας χριστιανός μπορεί να τα βαζει με τα μεγαλοσυμφέροντα και να μην λαδώνεται.
Τα καθάρματα που τον σκότωσαν θα πρέπει να μετανοησουν για να τα πάρει ο διαολος. Η πολιτεία ας προστατευει αυτους τους αδεσμευτους δημοσιογραφους για να μην την παρει και αυτη ο διαλος.

Γεια σας παιδιά ,τα συλληπητήρια μας στην οικογένεια του Σωκράτη, αν οντως ισχύει οτι ητανε ενας απο εσάς τότε ειμαι σίγουρος οτι πριν απο ελάχιστα χρονια ειχα μιλησει μαζι του μεσω mail για ενα πολύ σημαντικό θέμα το οποιο ταλανίζει την ελληνική καθημερινότητα μέχρι και σήμερα και ανταλλάσαμε πληροφορίες, απο εκεί κατάλαβα τι ανθρωπος είναι και τις ορθές του απόψεις."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
Share on Facebook