Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Απάντηση από ΙΚΕΑ σε καταναλωτή

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΕΤΣΙ;



"Αγαπητή μας πελάτισσα,

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που περάσατε σχετικά με το χρόνο αναμονής σας στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία. Την συγκεκριμένη ημέρα (30/6) και ώρα (21:00) που κάνατε τις αγορές σας, υπήρξε αυξημένη κίνηση στο κατάστημα και επιπλέον...
αυξημένη ζήτηση για μεταφορά προϊόντων μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρίας ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ.

Η εταιρία μας, προσπαθώντας να προβλέψει περιπτώσεις αυξημένης κίνησης στο χώρο που αναφέρεστε που βρίσκεται στην έξοδο του καταστήματος και συγκεκριμένα στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών, έχει μεριμνήσει να υπάρχουν καθίσματα για να μπορούν να καθήσουν περίπου 20 άτομα. Παρόλα αυτά, έχοντας ως δεδομένο την δική σας εμπειρία, θα προσπαθήσουμε να δούμε τι δεν λειτούργησε σωστά και θα κοιτάξουμε να το βελτιώσουμε.

Σας ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις σας."


ΙΚΕΑ


Share on Facebook