"Καλησπέρα, σκέφτομαι να μεταφέρω το σταθερό και το internet στην TELLAS. Γνωρίζει κάποιος να μου πει εάν παρουσιάζει προβλήματα στην...
περιοχή της ανατολικής Θεσσαλονίκης?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Η σύνδεση είναι μια χαρά. Αρκεί να έχεις γερά νεύρα περιμένοντας να πραγματοποιήσει η Τελλάς τη σύνδεση. Εγώ έκανα σύνδεση στο σπίτι μου στην Καλαμαριά, τέτοια εποχή ήταν όταν έκανα την αίτηση και είχα ίντερνετ γύρω στον Οκτώβριο, έπειτα από μαραθώνιο τηλεφωνημάτων για διαμαρτυρία. Ο εξοπλισμός μου ήρθε αργότερα. Μετακόμισα σε άλλο σπίτι στην Καλαμαριά και για τη μεταφορά της γραμμής έγιναν πάλι τα ίδια."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Φιλε μου σε οποιον πάροχο και να πας ειναι σχεδόν τα ίδια.
Ολα περνάνε μεσα απο το οτε και μετα φευγουν και φτάνουν στον πελάτη.
Σκέψου ενα μεγάλο σπίτι (ΟΤΕ) και μέσα σε αυτό μικρά δωμάτια. (HOL, Tellas, 4thnet κοκ). Όλα τα δωμάτια συνδέονται πάνω στο μεγάλο σπίτι και απο το μεγάλο σπιτι φευγουν προς τα έξω στους πελάτες. Το μονο που διαφέρει ειναι καποια settings που εχει η κάθε εταιρία. π.χ η 4thnet αφίνει το SNR [Signal-to-noise ratio (θόρυβος γραμμής)] ανοιχτό και μπορει αν στη περιοχή που βρίσκεσε να εχεις στην αρχή πρόβλημα και στη συνέχεια με επικοινωνία σου να σου το διορθώσουνε. Φυσικα ολες οι εταιρίες παροχής "καθυστερούν" να σε συνδέσουν και αυτο για τον ενα και εξής ΜΟΝΑΔΙΚΟ λογο.! .
Ο Οτε εχει τη νοοτροποία του δημοσιου (ας βγει ενας με ονομα να μου πει το αντίθετο) οι πάροχοι ολων τον εταιριών θέλουν ΦΥΣΙΚΑ να δωσουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση αλλα υπαρχει ενα θεματάκι. Ο ΟΤΕ ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να δώσει σήμα κέντρου στον πελάτη αλλης εταιρίας σε ενα χρονικό διάστημα περιπου 30 ημερών... ναι καλα κατάλαβες.. θα κανει τα χίλια μοίρια για να φτάσει στην τελευτάια ημερα και μετα θα σου το παραδωσει... Αν πάλι εχει καποιο πρόβλημα η γραμμή σου (αλλο θεμα τωρα) δηλώνεις βλάβη στον πάροχό σου και περιμένεις τεχνικό. Ο πάρο! χος θελει να το διορθώσει οσο ποιο γρήγορα μπορεί... αλλα σκέψου και πάλι ποιος μπαίνει στη μέση... ο φιλος μας ο ΟΤΕ..
Στέλνει email ο πάροχος στον ΟΤΕ και του λεει οτι η δικια σου γραμμή εχει πρόβλημα. Θα κανει παλι τα παντα για να φτάσει μεχρι την τελευταία μέρα της προθεσμίας και μετα "θα το κοιτάξει".. παει ο υπάλληλος του οτε στο σπιτι σου απο κάτω "ελέγχει" και λεει οτι εχεις (πχ) σημα κέντρου και οτι ειναι ενταξει..
Στελνει email στον πάροχο οτι ολα οκ και οταν παει ο παροχος να κανει ελεγχο βλέπει οτι δεν ειναι ενταξει και οτι το προβλημα παραμένει... ξαναμανα απο την αρχή το ίδιο μεχρι που γινεται συνδυαστικό (Παροχος και οτε συναντιούντε για να εντοπίσουν το πρόβλημα, μια μερα πριν γινει αυτο παει τεχνικος του οτε ελεγχει, βλέπει οτι τελικα φτάιει, το διορθώνει και την επομενη ημέρα τα ρίχνει στον πάροχο) ... μονο και μονο για να μεινει ο πελατης δυσαρεστημένος και να γυρίσει στον ΟΤΕ.. στον ΟΤΕ που τόσο αρχισε να πεινάει και να ψάχνει να ελληνοσκαρφιστÎ! �ί πράματα για να ξαναφέρει πισω οσους έχασε απο πελάτες... απο αυτές τις υπερογκες χρεώσεις που για τοσα χρόνια κροτάλιζε ΑΠΟΚΛΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟς...
ΝΑΙ...καλα καταλάβατε... ειμαι και εγω ενας τεχνικος ενος παρόχου στη Θεσσαλονίκη που οταν μιλάω με ΟΤΕτζή (οχι με όλους ομως) μου γυρνάει ο εγκέφαλος 338 μοίρες."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook