Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Aπάντηση στο "Κλέβουν ακόμα και στα σουβλάκια" ανάρτηση


"Η εταιρία Μαλλιωρας πέρα από την υψηλή ποιότητα για την οποία φημίζεται και χάρη στην οποία καθιερώθηκε σε μια από τις καλύτερες αλυσίδες εστίασης , χωρίς να επιδιώκει αυτοπροβολή και σεβόμενη το πολυπληθές καταναλωτικό της κοινό έχει να επισημάνει τα εξής.Όσον αφορά παλαιότερη...



δημοσίευση αναγνώστη σας. Η συγκεκριμένη πολιτική τιμολόγησης (τιμολόγιση ανα υλικό) , υπήρχε σε προγενέστερους τιμοκατάλογους . Πλέον στο νέο μας κατάλογο που ισχύει απο 1/7/2010 (και σύμφωνα με αυτόν τιμολογήθηκε ο καταναλωτής μας) υπάρχει μια τιμή για την κανονική πίτα (17 cm) και μια τιμή για την γίγας (21 cm) , η οποία και δεν μεταβάλλεται με την προσθήκη ή αφαίρεση επιπλέον υλικών. Οι τιμές που αναφέρονται από τον αναγνώστη σας , αφορούν την γίγας πίτα μας , στην οποία ο καταναλωτής μπορεί να απολαύσει εως και πεντακόσια γραμμάρια συνολικού υλικού (πίτα απ όλα). Επίσης να αναφέρουμε ότι η εταιρία Μαλλιώρας , απορρόφησε και τις δυο αυξήσεις Φ.Π.Α. με σκοπό την διατήρηση προσιτής τιμής προς τον καταναλωτή. Τέλος ,σας ενημερώνουμε οτι στα καταστήματά μας δεν σερβίρουμε γύρο.Για την επιβεβαίωση των λεγόμενών μας , σας επισυνάπτουμε το απόσπασμα του καταλόγου μας και προσκαλούμε οποιονδήποτε θέλει σε μια δοκιμή , και σε όποιο κατάστημα της αλυσίδας μας προτιμά.Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

Με εκτίμηση

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙ ΜΑΛΛΙΩΡΑΣ ΕΠΕ"
--------------------------------------------------------------------------------

"Καλο θα ηταν οι καινουργιοι καταλογοι σας να διανεμηθουν στουσ πελατες σας (στο Ελληνικο δεν εχουμε παραλαβει καινουργιους) και πανω απο ολα ο υπευθυνος του καταστηματος σας να ξερει οτι υπαρχει καινουργιος καταλογος και οχι να μας λεει θα βγει καινουργιος τελος του μηνα. Επισης οταν παραγγειλαμε αναφεραμε στο τηλεφωνο την παλια τιμη και η κοπελα συμφωνησε οπως κ ο υπευθυνος στο δευτερη τηλεφωνικη επικοινωνια με το καταστημα . Δεν υπαρχει εμπαθεια προς τα καταστηματα σας αλλωστε ημασταν μεχρι χθεσ τουλαχιστον πολυ συχνοι πελατες σας ! αλλα ΕΛΕΟΣ με τις φθηνες δικαιολογιες και την αποψη οτι δεν τρεχει τιποτα σιγα ποσοι απο τους πελατες μας θα το καταλαβουν. Το καλλιτερο καταστημα δεν γινεσαι επειδη το δηλωνει ο ιδιοκτητης η οι εργαζομενοι αλλα επειδη το δηλωνει ο πελατης. Απο την στιγμη που ο υπευθυνος ξερει ποιος ειμαι θα μου αρκουσε μια συγνωμη. Πριν λοιπον φτιαξετε το τμημα επικοινωνιας καντε ενα σεμιναριο επικοινωνιας στο προσωπικο σας.

Με εκτιμηση σεβομενος την προσπαθεια της εταιρειας σας μεχρι τωρα αλλα αρνουμενος την κοροιδια.....εμεις θα φαμε καρμποναρα σπιτικη σημερα."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook