Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

"Τελικά καλύτερα να πάρεις το γρυλορούτερ..."


"Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της TELLAS-WIND είναι απαράδεκτο. Εδώ και 15 μέρες λόγω κάποιας βλάβης δεν έχω internet στο σπίτι μου. Εντάξει λέω στην αρχή, συμβαίνουν αυτά τι να κάνουμε. Τα αστροπελέκια υπάλληλοι κάθε μέρα μου δίνουν και άλλη εξήγηση για το τι μπορεί να φταίει και μου ...
επιβεβαιώνουν ότι το έχουν χαρακτηρίσει επείγον. Κανένα αποτέλεσμα για δεύτερη εβδομάδα. Μέχρι που με είχαν ειρωνευτεί την πρώτη μέρα ότι ο μέσος όρος διόρθωσης μιας βλάβης είναι 2 μέρες, οπότε τι παραπονιέμαι, ας περιμένω μέχρι την επόμενη... ΓΡΥΛΟΡΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΡΥΛΟΡΟΥΤΕΡ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook