Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για το ΤΕΙ Ηπείρου στην Αρτα"


"Σας γράφω αυτή την επιστολή οχι για να εκτονωθώ αλλά για να ανοίξω τα μάτια στους γονείς που με χίλιες στερήσεις και έξοδα στέλνουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν στο ΤΕΙ της Άρτας.
Το ΤΕΙ Ηπείρου στην Άρτα αποτελείται απο 5 τμήματα. Μέσα σε αυτά είναι και το τμήμα Φυτικής Παραγωγής.
Είμαι γεωπόνος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό και έχω προυπηρεσία.

Φέτος έκανα αίτηση μήπως... και μου δώσουν καμιά ώρα διδασκαλίας. Όταν πήγα σήμερα να δω τα αποτελέσματα έμεινα άφωνη. Στη σειρά κατάταξης προηγούνταν απο εμένα απόφοιτοι του ΤΕΙ. Χωρίς να έχουν τα δικά μου προσόντα. Φυσικά και έχω χάσει τη προθεσμία υποβολής ένστασης μιας και διήρκησε 4 μέρες (οι 2 σε Σαβ/κο.....).

Οι κύριοι μόνιμοι του ΤΕΙ που αποφασίζουν ποιους θα προσλάβουν κρίνανε πως είναι καταλληλότερος για να διδάξει τα παιδιά ένας απλός απόφοιτος ΤΕΙ και είναι ακατάλληλος ένας απόφοιτος ΠΕ με μεταπτυχιακό και προυπηρεσία. Φυσικά δεν έμεινα μόνο εγώ απέξω αλλά και άλλοι συνάδελφοί μου με ανάλογα προσόντα.

Αυτά τα λέω στους γονείς που έχουν στείλει ή θα στείλουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν στο ΤΕΙ στην Άρτα. Να γνωρίζουν πως τα εργαστήριά τους θα τους τα κάνουν απόφοιτοι του ίδιου ΤΕΙ.

Δεν λέω οτι εγώ είμαι φωστήρας αλλά έκανα 7 χρόνια σπουδών στο ελληνικό πανεπίστημιο. Αυτή είναι η αξιοκρατία μας. Έτσι διώχνουν τους νέους επιστήμονες απο τα ελληνικά ιδρύματα.

Αφήστε που στο ΤΕΙ η επιλογή διδασκόντων γίνεται απο τους μόνιμους καθηγητάδες. Ετσι και σήμερα ένας τέτοιος έκρινε οτι εγω είμαι με λιγότερα προσόντα απο έναν απόφοιτο ΤΕΙ. Νομίζω πως τώρα καταλαβαίνετε ποιός οδήγησε τα ΤΕΙ στο τόσο χαμηλό επίπεδο μόρφωσης....

Τα συγχαρητήρια μου στους κυρίους που κάθονται μέσα στις μεγάλες καρέκλες του ΤΕΙ και μεταλαμπαδεύουν τη γνώση στα παιδιά μας. "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


------------


Κοπελα μου ειναι απολυτος λογικο να σε αποριψουν απο την στιγμη που ειχαν κανει αιτηση και αποφοιτοι τει.Δεν μπορεις στο τει να κλεισεις την πορτα σε αποφοιτους τει.Πρεπει να καταλαβεις και εσυ και ολοι οι αποφοιτοι ΑΕΙ οτι τα παιδια των ΤΕΙ δεν ειναι παιδια κατοτατου θεου αλλα ουτε ξερουν λιγοτερα απο σας.Να σου θυμησω και το αλλο πως τα παιδια που περνουν πτυχιο απο την φυτικη παραγωγη δεν εχουν επαγγελματικα δικαιωματα.Ποια εισαι εσυ που θα κρινεις αυτα τα παιδια και θα τους κλεισεις την πορτα στο μελλον???

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

---------


Γιατί το ίδιο δεν συμβαίνει και στα πανεπιστήμια?Παντού έτσι γινόντουσαν και γίνονται οι προσλήψεις στα ανώτατα ιδρύματα.Τα "προσόντα" του καθενός είναι το πόσο καλό βύσμα έχεις.Μαζί σου σε γενικές γραμμές αν και διαφωνώ σε κάποια

Κάτι ακόμα για τα ΤΕΙ.Γράφεις "Να γνωρίζουν πως τα εργαστήριά τους θα τους τα κάνουν απόφοιτοι του ίδιου ΤΕΙ".Δηλαδή πιστεύεις ότι δεν είναι σε θέση να το πράξουν?Από όσα ξέρω εγώ για να διδάξει κάποιος μάθημα θεωρίας χρειάζεται να έχει διδακτορικό και για εργαστήρια πτυχίο ΠΕ ή ΤΕ.Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την ρατσιστική αντιμετώπιση.Εχουν αλλάξει τα δεδομένα σε σχέση με το παρελθόν τουλάχιστον στα μεγαλύτερα ιδρύματα των ΤΕΙ.Ας σταματήσει αυτή η καραμέλα πια

Κάτι τελευταίο.Πηγαίνουν 2 άτομα από Ελλάδα στην Ευρώπη για δουλειά.Ο ένας Μηχ Μηχανικός ΠΕ και ο άλλος Μηχ Μηχανικός ΤΕ.Ξέρετε ποια είναι η διαφορά τους σε σχέση με τους γηγενείς?Μια είναι.Ο ΠΕ έκανε 2 χρόνια παραπάνω για να πάρει το πτυχίο που έξω διαρκεί 3 χρόνια και ο άλλος 1 χρόνο παραπάνω.Μόνο εδώ στην χώρα μας αναλωνόμαστε με τέτοια ζητήματα.Αυτές οι βλακείες μας τρώνε τόσα χρόνια.Μίζεροι έχουμε γίνει.Ανοίχτε τα μάτια σας επιτελούς

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------


Δεν θα έπρεπε να βγάζεις μαύρη χολή για τα Τεχνολογικά Ιδρύματα επειδή δεν σε επέλεξαν για εργαστηριακή συνεργάτη στο ΤΕΙ Άρτας. Αν έχεις όλα αυτά τα «προσόντα» για τα οποία τόσο πολύ κοκορεύεσαι, θα ήταν καλύτερο να διεκδικήσεις μια δουλειά με καλές απολαβές και να μην κάνεις αιτήσεις σε Ιδρύματα, που όπως λες, προσφέρουν χαμηλό επίπεδο μόρφωσης. Για το πόσο μορφωμένη είσαι η ίδια φαίνεται από τον τρόπο που σκέπτεσαι. Φυσικά, δεν μπορώ να πάρω θέση για τον αν ήταν αξιοκρατικές οι διαδικασίες επιλογής αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα που «κρύβεται» μέσα στο ΤΕΙ Άρτας. Η έλλειψη αξιοκρατίας είναι ένα εθνικό πρόβλημα. Βέβαια εσύ το βρήκες μόνο εκεί! Προτρέπεις μάλιστα και τους γονείς να προσέχουν και να μην στέλνουν τα παιδιά τους για σπουδές στην Άρτα. Πάνω στην οργή σου γράφεις: «Νομίζω πως τώρα καταλαβαίνετε ποιός οδήγησε τα ΤΕΙ στο τόσο χαμηλό επίπεδο μόρφωσης». Μιας και είσαι τόσο πολύ μορφωμένη, όπως διατείνεσαι, για πες μας πώς κατέληξες σε αυτό συμπέρασμα, μήπως τα έχεις περάσει και από αξιολόγηση;



Ντροπή σου.



ένας απόφοιτος ΤΕΙ.

-------

Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό τον τρόπο σκέψης που έχουνε οι περισσότεροι Έλληνες...δηλαδή το ΤΕΙ να είναι υποβιβασμένο. Ξέρω περιπτώσεις που παιδάκια προτιμάνε να δηλώσουν κάποιο χαμηλό τμήμα ΑΕΙ παρά ένα καλό τμήμα ΤΕΙ. Εγώ πάντως στο ΤΕΙ Ηπείρου σπούδασα (όχι στο συγκεκριμένο τμήμα- δεν έχει σημασία) και μια χαρά βρήκα πολύ καλή δουλεία ένα 3μηνό μετά το πτυχίο αντίθετα με πολλούς γνωστούς μου απόφοιτους ΑΕΙ στον ίδιο κλάδο. Οπότε θέλω να πω σε γονείς ότι ΠΟΤΕ μην υποβιβάζετε τα ΤΕΙ αν θέλει κάποιο παιδί να ασχοληθεί πχ. όπως εγώ με οικονοÎ! �ικά και σε ΤΕΙ να πάει είναι εξίσου καλή η μόρφωση. Μπορείτε να δείτε και οδηγούς σπουδών σε site του κάθε τμήματος. Έλος πια με τους στενόμυαλους.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook