Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

"Ταξιτζής Αναγνώστης"


"Ειμαι νεαρος ταξιτζης, και θελω να γραψω καποια πραγματα, επειδη ειδα πως παλι πεφτει κραξιμο για τα ταξι κ τις αποδειξεις

Ειτε τις παρετε ειτε δεν τις παρετε, οι αποδειξεις θα κοβονται και αυτο επειδη...
εμεις εδω δεν πουλαμε ντοματες κ πατατες. Εμεις εχουμε ταξιμετρο το οποιο πλεον λειτουργει και κοβει αποδειξη απο τη στιγμη που αρχισει να γραφει. ( "Γραφει" κανονικα το ταξιμετρο? Αν ναι Τοτε ολα δουλευουν σωστα κ υπαρχει καταγραφη στην μνημη της μηχανης, ο οποια καθε 24 ωρες κανει εκτυπωση η οποια μαζι με την μηνιαια εκτυπωση καταληγει στον Λογιστη ) Η φορολογιση μας πλεον και το ΦΠΑ μας (11%) που θα διδεται καθε μηνα στο κρατος θα βγαινει μεσα απο το μηχανημÎ! ± το οποιο απο τι στιγμη που δουλευει..καταγραφει κ φπα. Μην σκατε λοιπον..οι κακοι ταξιτζηδες που μια ζωη τους κραζετε κ μια ζωη σας φταινε για ολα στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν σας κλεβουν κ δεν συντελουν στη καταστροφη του κρατους. Αρκει να κοιτατε οτι πραγματι το ταξιμετρο τους δουλευει σωστα.
Το ιδιο το κρατος ειναι αυτο που θελει να σας τα τσεπωσει οχι εμεις...

Αντιθετως ο κλαδος μας παρολο που ειχε εγκριθει αυξηση μεσα στον Μαϊο απο το προηγουμενο ετος (η οποια αυξηση θα πηγαινε στη τσεπη μας)..Τελικα κατεληξε να μπει αλλα σαν οφελος της κυβερνησης κ του κρατους (μιας κ εμεις ζητησαμε να μην μπει αυξηση που θα ηταν ειναι κερδος για εμας), το οποιο κρατος με το 11% τα παιρνει αυτοματα απο εσας ολους κ τα χωνει στη δικια του αδεια τσεπη.
Επισης μην ξεχνατε πως κ το δωρο του πασχα μονοι μας σαν κλαδος αποφασισαμε να μην το δεχτουμε, κ αυτο επειδη σεβομαστε την κατασταση των Ελληνων και θεωρησαμε τελειως χαζο κ ηλιθιο να ζητησουμε δωρο πασχα τετοιες δυσκολες μερες που ζουμε ολοι.

Να μαθετε να σεβεστε τους οδηγους κ κυριως τους ιδιοκτητες των ταξι. Καποιοι απο εμας καναμε τεραστιο οικονομομικο ανοιγμα σε μικρη ηλικια, για να εξασφαλισουμε ενα μελλον κ μια δουλεια, κ πλεον ημαστε χρεωμενοι, με το πιστολι στο κεφαλι, με εταιριες ετοιμες να μας κλεψουν τις αδειες , με τους υπουργους στημενους στα 4 μπροστα απο το ΔΝΤ, κ με την αξια πλεον της δουλειας να εχει πεσει κατω απο το μισο της τιμης της. Καταστραφηκαμε καποιοι οπως κ ολοι εσεις. Σεβαστητε μας τουλαχιστον..γιατι βλεπετε κ εσεις πως παρολες τις δυσκολιες, εμεις ημα! στε παντα εκει στο δρομο, οποτε χρειαστει...βρεξει χιονισει! Σεβαστητε μας λιγο..μονο αυτο...Δεν θελω να ντρεπομαι να πω οτι εχω ταξι οταν με ρωτανε τι δουλεια κανω. Καποιοι πραγματι υποβαθμιζουν τον κλαδο...μα πλεον σιγα σιγα κανουν στην ακρη για εμας τους νεους.
Βοηθατε κ εσεις με τον τροπο τους να "φυγουν". ...Μα μην τα ισοπεδωνετε ολα . Δεν μπορουμε να μπαινουμε ολοι στο ιδιο τσουβαλι.
Σπανια εχω δει καλη κουβεντα εδω μεσα γι αυτα τα λιγα καλα παιδια ταξιτζιδες που γραφετε.
Και εγω ειμαι πολυ σωστος στη δουλεια μου, και μαλιστα μου το λενε κ οι ιδιοι οι επιβατες, κ μου το δειχνουν κ με τα φιλοδωρηματα τους, κ με το χαμογελο τους. Παρολαυτα δεν εχω δει ποτε καποιον να γραψει μια κουβεντα σωστη εδω μεσα για ατομα οπως εγω...

Δωστε λιγο στηριξη σε εναν κλαδο που ποναει κ αυτος οπως κ ολοι οι αλλοι κλαδοι...και δεν λεω οικονομικη στηριξη, αλλα ηθικη. Μην ειστε προκατειλημμενοι κ εμπαθεις."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook