Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για οδηγό ΚΤΕΛ Κέρκυρας"


"Προς Υπευθυνο ΚΤΕΛ Κερκυρας.
Αξιότιμε/η κύριε/α ,
αυτές τις ημέρες βρισκομαι για δικαοπές στο νησί σας.Σήμερα περίπου στις 11:15-11:20 οδηγούσα το αυτοκινητό μου με την σύζυγό μου συνοδηγό και τον 4χρονο γιό μου ,στην ΕΟ Παλαιοκαστρίτσας προς το κέντρο της Κέρκυρας.Στο φανάρι που βρίσκεται λίγο μετά το ...
νοσοκομείο και ενώ είμασταν σταματημένοι ,ακούω έντονες βρισιές ,φράσεις ''θα σε γα.. μωρή ,θα σου δείξω εγώ '' και διάφορα άλλα ,και βλέπουμε έναν ΄΄άντρα΄΄ να ορμά με μανία σε μιά γυναίκα οδηγό.Η κοπέλα τρομαγμένη έλεγε ''I'm sorry,I'm sorry''.Προφανώς ήταν μια Αγγλόφωνη η οποία οδηγούσε νοικιασμένο αυτοκίνητο και μάλλον πρέπει να έκλεισε τον οδηγό του ΚΤΕΛ.Ο οδηγός βρίζοντας την κοπέλα την έπιασε από τα μαλλιά και την τράβαγε με μανία.Η σύζυγός μου άνοιξε το παράθυρο και του φώναξε να μην κτυπά μια γυναίκα.Τότε αυτός ο ''Επαγγελματίας ΄΄ οδηγός σας τις απάντησε ''σκάσε μωρή να μην σε γαμ... και εσένα''.Καταλαβαίνετε λοιπόν σε τί κατάσταση βρέθηκα.Κατεβηκα να ζητήσω εξηγήσεις και ότε άρχισε να βρίζει και εμένα.Οταν βέβαια ύψωσα τον τόνο της φωνης μου ,μπήκε στο λεωφορείο και με απείλησε να φύγω γιατί αλλιώς θα άφηνε τους επιβάτες του πούλμαν να κατέβουν κάτω και να ΄΄μου δείξουν΄΄.Εξαλλως τον ρώτησα για ποιό λόγο κτύπησε την κοπέλα και γιατί έβρισε χυδαία την σύζηγό μου.Απάντηση δεν πήρα και μάλιστα ο άνθρωπος που ήταν μαζί του (συνοδηγός ,ελεγκτής δεν ξέρω τι ήταν )αντί να ζυτήσει και αυτός συγνώμη μου έλεγε ''έλα μωρέ δεν τις έκανε και τίποτα΄΄.Θέλω να ξέρετε ότι εάν ο 4χρονος γιός μου δεν έίχε βάλει τα κλάματα από τις φωνές του οδηγού σας προς εμάς θα είχα καλέσει επιτόπου την αστυνομία για τις αναγκαίες μηνύσεις.
Με βάση όλα τα παραπάνω :
-Απαιτώ εντός 24 ωρών να επικοινωνήστε γραπτώς με επιστολή ή email μαζί μου και να μου δώσετε το όνομα του οδηγού και συνοδηγού του υπαριθμ. ΚΥΖ8681 λεωφορείου του ΚΤΕΛ σας μου δημιουργησε το περιστατκό.
-Αναλόγως τον εξηγήσεων που θα λάβω καθώς και των ενεργειών σας επιφυλάσσομαι για :
-Κατάθεση μηνύσεων προς τον οδηγό και ίσως και προς την διοίκηση της εταιρείας σας(Προέδρου)
-Αξίωση χρηματικού ποσού μετά αγωγή για εξύβριση και ηθική βλάβη προσωπική ,της συζύγου και του 4χρονου γιού μου.
-Ήδη κάνω προσπάθειες ανεύρεσης της αγγλόφωνης οδηγού ,μέσω της εταιρεάς ενοικιάσεως αυτοκινήτων.
-Καταγγελία στο υπουργείο Μεταφορών
-Αναάρτηση και καταγγελία σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο προς ενημέρωση των πολιτών.
-Καταγγελία σε κάθε αρμόδιο φορέα


Αναμένω τις ενέργειές σας"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ








Share on Facebook