Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

"Θέμα για τη τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ"


"Πρόσφατα η τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ έβγαλε στον αέρα μία διαφήμιση όπου λέει ότι επιδοτεί τις επιχειρήσεις για κάθε εργαζόμενο μέχρι 10.000 ανά κεφάλι, σκοπό οι επιχειρήσεις να κρατήσουν το υπάρχον προσωπικό τους ή και να το αυξήσουν.




Ως επαγγελματίας με 16 άτομα προσωπικό, πήγα και ρώτησα τι χρειάζεται από χαρτιά για να πάρω αυτό το δάνειο.
Μου εξήγησαν ότι αν το ποσό περνά τα 30.000€ τότε θα πρέπει να προσημειώσω ακίνητα κλπ και ίσως την μάνα μου και τον πατέρα μου !! και όλα αυτά με ~10,5% επιτόκιο.

Απάντησα λοιπόν στη διευθύντρια του καταστήματος ότι όλα αυτά που μου είπε μου φάνηκαν σαν ένα υπερδάνειο κεφαλαίου κίνησης. Και μάλιστα από αυτά τα εξωπραγματικά που κυκλοφορούν τελευταία με επιτόκια στο 10% και βάλε, που για 30.000€ σου ζητούν να προσημειώσεις αξία πάνω από 100.000€!!!

Και μάλιστα τη ρώτησα να μου αναφέρει ποιά είναι η δική τους τραπεζική μέριμνα - «επιδότηση». Μου απάντησε ότι αυτή είναι απλά μία marketing κίνηση της τράπεζας και ότι είναι ένα κανονικό κατα τα άλλα δάνειο και ότι η τράπεζα πρέπει να είναι εξασφαλισμένη 1000%.

Συμπέρασμα για μένα. Η Πειραιώς κοροιδεύει τον κόσμο. Πιστέυω ότι αν κάποιος ψάξει και τα άλλα προιόντα που διαφημίζει (κάτι για πράσινα κλπ) πάλι στον ίδιο δρόμο θα βρεθεί.
Στο δρόμο της προσημείωσης των πάντων, με επιτόκιο του θανατά που δεν αντέχει καμία επιχείρηση στην Ελλάδα. Είναι μπούρδες ότι θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ή μεμονομένους πελάτες τους.
Να τους πάρουν ότι περισουσία έχουν και δεν έχουν, θέλουν.

Απορώ που θα βρεί ο κύριος Σάλας τα χρήματα για να αγοράσει την ΑΓΡΟΤΙΚΗ και το ΤΤ. Μάλλον θα βγάλει στο σφυρί τα σπίτια των πελατών του, για πλάκα.

Ευχή μου ... να κλείσουν ΟΛΕΣ αυτές οι κω..τράπεζες και να μείνουν αυτές που επιδοτούν πραγματικά επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν."


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook