Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

"Έχουμε κοινές σκέψεις, ιδέες και αντιλήψεις για πάρα πολλά πράγματα"


ΔΗΛΩΣΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙΑΔΗ

Ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γ. Καρατζαφέρης, συναντήθηκε στα γραφεία του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού με τον Νομάρχη Θεσσαλονίκης κ. Π. Ψωμιάδη.

Μετά τη συνάντηση ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ Γ. Καρατζαφέρης δήλωσε:


« Με τον κ. Π. Ψωμιάδη έχουμε μια κοινή πορεία 25 ετών, “ασυννέφιαστη” πάντα...




... Έχουμε κοινές σκέψεις, ιδέες και αντιλήψεις για πάρα πολλά πράγματα. Πιστεύω ότι είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στη κατάλληλη θέση, σε μια ευαίσθητη περιφέρεια της χώρας, την περιοχή της Μακεδονίας με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη. Για μένα είναι ξεχωριστή χαρά κάθε φορά που τον συναντώ και συζητάμε.

Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης Π. Ψωμιάδης δήλωσε:

«Ήρθα με χαρά να ανταποδώσω την τελευταία επίσκεψη του Προέδρου, κ. Καρατζαφέρη στη Θεσσαλονίκη, στο γραφείο μου, να τον ευχαριστήσω για την στήριξή του στο πρόσωπό μου και να τον ενημερώσω για την μέχρι τώρα προεκλογική μου πορεία».



Ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρης δώρισε στον Νομάρχη Θεσσαλονίκης κ. Π. Ψωμιάδη δύο βιβλία του, «οι Άγιοι της Πίστεως μας» και « Αγώνας και Αγωνίες» λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ξέρω πόσο καλός ψάλτης είσαι, σε έχω παρακολουθήσει, το δε δεύτερο βιβλίο είναι οι παρεμβάσεις μου της περιόδου 1990-’99 όταν ήμασταν μαζί στην Ελληνική Βουλή».








Share on Facebook