Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

«Ήρθα για το πρωτάθλημα!»


Παρουσιάστηκε από τον Ολυμπιακό ο Δανός δεξιός μεσοεπιθετικός, Ντένις Ρόμενταλ, ο οποίος στις πρώτες του δηλώσεις ξεκαθάρισε ότι ήρθε στην Ελλάδα για να ξανακάνει τον Ολυμπιακό πρωταθλητή.Ο «Ντένις ο τρομερός», πέρασε με επιτυχία τις...



ιατρικές εξετάσεις το πρωί και υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας, με τις ετήσιες απολαβές του να αγγίζουν τις 850.000 ευρώ.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Ρόμενταλ κατά την παρουσίαση του:

«Είναι πολύ όμορφα εδώ. Έχω ήδη πάει στο προπονητικό κέντρο. Είναι μεγάλο, εντυπωσιακό. Μου άρεσε το γήπεδο πολύ γιατί οι θέσεις είναι κοντά στον αγωνιστικό χώρο και καταλαβαίνεις καλά την ατμόσφαιρα. Κατά τα άλλα είναι πολύ καλή η υποδοχή του κόσμου. Ήταν όλοι καλοί και δεν βλέπω την ώρα να αγωνιστώ με την φανέλα του Ολυμπιακού»

Για τους στόχους του:

«Ήρθα εδώ για να ξαναγίνουμε πρωταθλητές. Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και θα προσπαθήσω πολύ για να πάρουμε τον τίτλο. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

Για το ότι ήταν κοντά στον Ολυμπιακό και το 2007:

«Πιστεύω ότι κάποια πράγματα γίνονται για να γίνουν. Ίσως να είναι και θέμα πεπρωμένου».

Για τα αγωνιστικά του χαρακτηριστικά:

«Το δυνατό μου σημείο είναι ο ρυθμός. Μου αρέσει να δημιουργώ ευκαιρίες για γκολ. Δεν θεωρώ ότι έχω αρνητικά στοιχεία (γέλια). Ίσως το ψηλό παιχνίδι είναι ένα από τα ελαττώματα μου, όμως δουλε στην προπόνηση και κάθε μέρα γίνομαι καλύτερος».

Για το σύστημα που προτιμά:

«Αν πρέπει να διαλέξω σύστημα θα είναι το 4-3-3 αλλά δεν είναι το σύστημα που κάνει τον ποδοσφαιριστή, αλλά ο ποδοσφαιριστής το πώς αφομοιώνει το σύστημα».

Για το τι ήξερε από τον Ολυμπιακό και αν μίλησε με κάποιον πριν την μεταγραφή:

«Ήξερα αρκετά πράγματα από μόνος μου δεν έχω μιλήσει με κάποιον συγκεκριμένο, έχω ακούσει πράγματα για τον Ολυμπιακό»

Για τις προτάσεις που είχε και συγκεκριμένα από τον Παναθηναϊκό:

«Καταρχάς κανένας δεν είχε μιλήσει μαζί μου από την διεύθυνση του Ολυμπιακού. Όλα έγιναν μέσω του μάνατζερ μου. Υπήρχαν φήμες για ενδιαφέρον διάφορων ομάδων όμως η μόνη σοβαρή πρόταση που είχα ήταν από τον Ολυμπιακό και αυτή ήταν και η μόνη που με ενδιέφερε».

Για τις ομάδες του που ήταν όλες στα «ερυθρόλευκα»

«Όλες οι ομάδες μου είχαν κόκκινο και λευκό. Η Αιντχόφεν, ο Άγιαξ, ακόμα και η Εθνική Δανίας. άρα παίζει σημαντικό ρόλο στην καριέρα μου αυτό».

Για τις φιλοδοξίες του:

«Ο Ολυμπιακός είναι από τα μεγαλύτερα κλάμπ. Έχω την φιλοδοξία να συνεχίσω να παίζω σε υψηλό επίπεδο και πιστεύω ότι θα πάρουμε και το πρωτάθλημα. Οι πιθανότητες είναι περισσότερες και στα επόμενα δύο χρόνια να κερδίσω το πρωτάθλημα μια η δύο φορές.

Για το παιχνίδι με την Μπέσα:

«Ελπίζω να την νικήσουμε. Δεν ξέρω πολλά για την ομάδα από την Αλβανία. Είναι δύσκολο που παίζουμε τόσο νωρίς αλλά πιστεύω ότι θα κερδίσουμε».

theplayer.gr

Share on Facebook