Απάντηση από την εταιρία
Σχετικά με την επιστολή http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_5108.html του αναγνώστη σας θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα:
Κατά την πρώτη αποστολή της μητρικής και εφόσον στο κεντρικό service έγινε bios update δεν διαπιστώθηκε η συνέχιση του προβλήματος που ειχε αναφερθεί και για τον λόγο αυτό το προϊόν επέστρεψε....
στον πελάτη. Οπως αναφέρει και ο ίδιος το προϊόν κατά την επιστροφή λειτουργούσε σε σχέση με το πρόβλημα που ειχε αναφερθεί μέχρι που εμφάνισε κάποιο νέο πρόβλημα, χωρίς να σχετίζετε με το προηγούμενο (που θα σήμαινε από πλευράς μας λάθος διάγνωση). Στην συνέχεια εφόσον ο υπολογιστής επέστρεψε με σύμπτωμα οτι δεν ανοίγει, κ εφόσον σε εμάς άνοιξε σε δοκιμές προχωρήσαμε σε πολυήμερους ελέγχους του συστήματος προκειμένου να διαπιστωθούν τα προβλήματα και να επιστρέψει ο υπολογιστής στον πελάτη πλήρως λειτουργικός. Μετά από ελέγχους ημερών η κάρτα γραφικών παρουσίασε πρόβλημα και στην συνέχεια και η μητρική κάρτα. Από πλευράς μας και κατόπιν επικοινωνίας με τον πελάτη προκειμένου να υπάρχει η δική του συγκατάθεση προχωρήσαμε σε αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων και στην περίπτωση της κάρτας γραφικών που δεν ήταν διαθέσιμη προχωρήσαμε σε αντικατάσταση κατόπιν παραγγελίας. Θα μπορούσαμε με τα πρώτα τεστ και εφόσον δεν ειχε παρουσιαστεί πρόβλημα να επέστρεφε ο υπολογιστής στον πελάτη, επειδή όμως είχε ήδη ταλαιπωρηθεί με την πρώτη αποστολή της μητρικής θεωρήσαμε υποχρέωση μας τον εξαντλητικό ελέγχο του συστήματος μέχρι να δούμε την δυσλειτουργία του συστήματος καθώς και να την επιλύσουμε.
Ο υπολογιστής έχει φύγει από τα κεντρικά και αναμένετε η παραλαβή του από τον πελάτη εφόσον έχει ολοκληρώσει πολύωρους ελέγχους μετά τις αντικαταστάσεις που γίνανε
παραμένω στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση
με εκτίμηση
--
Magoulas Sofoklis
Technical Department Administrator
E-Shop.gr AE
Anemonis 6 Athens - Menidi 13671
Tel. 2115000500
Email: smagoulas@e-shop.gr
Share on Facebook