Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Κλέιζα: Αν παρουσιαστεί κάποια καλή πρόταση θα επιστρέψω στο ΝΒΑ


Ο Λίνας Κλέιζα μίλησε σε αμερικάνικη ιστοσελίδα για το μέλλον του, καθώς μέχρι τις 15 Ιουλίου μπορεί να αποφασίσει να επιστρέψει στην πατρίδα του, αν έχει κάποια αξιόλογη...




πρόταση ή να παραμείνει για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό. Ο Λιθουανός άσσος των Πειραιωτών, είπε ότι του αρέσει πολύ η χώρα μας και πως θα γύριζε στις ΗΠΑ μόνο σε περίπτωση που είχε μια εξαιρετική πρόταση.

Ο Κλέιζα, ο οποίος έκανε μια εξαιρετική σεζόν στο ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και στην Ευρωλίγκα, δήλωσε πως "εξακολουθεί να μου αρέσει η Ελλάδα, αλλά έχω τη δυνατότητα μέχρι τις 15 Ιουλίου να επιστρέψω στο ΝΒΑ. Αν παρουσιαστεί κάποια καλή πρόταση, θα την εξετάσω".

Κάπου εδώ, θα πρέπει να τονιστεί ότι οι Ντένβερ Νάγκετς πραγματοποίησαν μια πολύ καλή κίνηση, ώστε να έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο σε περίπτωση επιστροφής του Κλέιζα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πιο συγκεκριμένα, κατέθεσαν πρόταση 2,7 εκ. δολαρίων, ώστε να μπορούν να τον κάνουν δικό τους, καταθέτοντας ισόποση πρόταση με κάθε πιθανό ενδιαφερόμενο από το ΝΒΑ.

Βέβαια, ο Λιθουανός παίρνει τα διπλάσια στον Ολυμπιακό και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επιστρέψει με αυτά τα χρήματα, ενώ σε περίπτωση που του προσέφεραν οι Νάγκετς τετραετές συμβόλαιο 25 εκ. δολαρίων, τότε θα το έβλεπε τελείωσες διαφορετικά. Με περισσή ειλικρίνεια, ο Αμερικανοθρεμμένος καλαθοσφαιριστής είπε:

"Αν μου έκαναν μία ανάλογη πρόταση, θα συζητούσαμε. Όμως δεν υπάρχει μία τέτοια προσφορά μπροστά μου. Θα ήταν ωραίο να επιστρέψω στο Ντένβερ. Μου άρεσε πολύ να αγωνίζομαι με τους Νάγκετς. Ήταν τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια. Λατρεύω το Ντένβερ και παρακολουθούσα πέρυσι την ομάδα από την τηλεόραση. Όμως είμαι επαγγελματίας".

balla.gr

Share on Facebook