Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Η Αγγλία δεν είναι πάντα η χώρα των ευκαιριών!"


"Μένω μόνιμα Αγγλία - είμαι παντρεμένη εδώ με Άγγλο από το 2008. 'Ηρθα για μεταπτυχιακό το 2004 κι έμεινα. Με ρωτάνε οι φίλοι από την Ελλάδα αν αξίζει να τα αφήσουν όλα πίσω - γονείς, σπίτια, κτλ. για να έρθουν Αγγλία και να βρουν μια καλύτερη ζωή.
Σας λέω να...

είσαστε επιφυλακτικοί πριν το αποφασίσετε να βγείτε εξωτερικό. Μου πήρε 3 χρόνια να βρω δουλειά στην Αγγλία και όταν βρήκα αναγκάστηκα να δουλεύω σε μανάβικο μερική απασχόληση, με δύο πτυχία: ένα από Ελληνικό πανεπιστήμιο κι ένα από Αγγλικό.

Το ξενικό επίθετο με στιγμάτιζε. Το έβλεπαν στο βιογραφικό μου κι αμέσως το βιογραφικό μου πεταγόταν στα σκουπίδια. Αμέσως μόλις πήρα το όνομα του άντρα μου (το Αγγλικό) μου ανοίξαν οι πόρτες, βρήκα δουλειές και έφτιαξε λίγο η ζωή μου. Δεν υπάρχει κοινωνικός ρατσισμός σου λέει μετά...

Λοιπόν, αν το αποφασίσετε να ρθείτε προς τα μέρη μου, ετοιμάστε τις βαλίτσες σας για γερά βάσανα, γιατί τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα κι εδώ... Ξέρω μάλιστα πολλούς που ήρθαν, δοκίμασαν, δεν μπόρεσαν, και γύρισαν Ελλάδα. Δεν άντεξαν τον καιρό, την ακρίβεια, τον κόσμο, δεν ξέρω... Αμέτρητοι γύρισαν πίσω. Καλύτερα σπιτάκι σου και πεινασμένος παρά στη ξενιτειά."

Αναγνώστης

Share on Facebook