Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Πείτε και καμιά καλή κουβέντα για την Θρασκιά


«Η μικρή Ουρανία κάθεται και κλαίει γιατί δεν την αγαπάνε οι τηλεκριτικοί. Σήκω Ράνια, κλείσε τα μάτια κι έλα πιασε μας». Τι να πω, αγαπημένε μου. Αυτό μου έρχεται κάθε φορά που ακούω την Ράνια Θρασκιά να πετάει τις σπόντες της μέσω της εκπομπής της. Τη μία στέλνει μηνύματα/υπονοούμενα στον Γιάννη Λάτσιο και τον Γιώργο Λεβέντη ότι είναι νωρίς ακόμη και δεν....

είχε χρόνο να προετοιμαστεί για την εκπομπή της. Την άλλη, με κάθε ευκαιρία που της δίνεται, θα εκφράσει το παράπονο της για τα σχολιανά που ακούει απ’ όλους.

Για παράδειγμα, την Πέμπτη είχε καλεσμένη την Λίτσα Πατέρα, η οποία είπε το καθιερωμένο κομπλιμέντα στην παρουσιάστρια: «Τι καλή που είσαι, τι γλυκύτατη, πόσο καλή είσαι στο νέο σου ξεκίνημα». Ξεκίνησε τα κομπλιμέντα η Λίτσα και η Θρασκιά μες στο νάζι της είπε: «Αν είναι να μου πεις καλά λόγια, να πάω σε διαφημίσεις τώρα». Γιατί όπως εξήγησε η παρουσιάστρια, θέλει να απολαύσει τα κομπλιμέντα της Πατέρα, αφού τελευταία δεν ακούει και πολλά.

Μού σπάραξε η καρδιά, αγαπημένε μου. Τόσο που μου ήρθε να πάρω τηλέφωνο και να αρχίσω κι εγώ τα κομπλιμέντα. Αν είναι να βρει τη υγειά της η Ράνια, κάθε μέρα θα τηλεφωνώ και θα στέλνω mail κολακείας. Αν κι έχω καλύτερη ιδέα. Να φέρνει πιο συχνά στην εκπομπή της την Λίτσα Πατέρα. Φάρμακο η αστρολόγος για την Ράνια, αφού προέβλεψε ότι τον χειμώνα η παρουσιάστρια θα έχει πολλή δουλειά. Θα τρέχει και δεν θα φτάνει. Να έβλεπες μόνο το τεράστιο χαμόγελο της Ράνιας.


http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13943&subid=2&pubid=31004662

Share on Facebook