"Η παρατεταμένη οικονομική κρίση, που έχει πλέον σοβαρές επιπτώσεις στην αγοραστική δύναμη του Ηπειρωτικού νοικοκυριού, κράτησε ολόκληρο το πρώτο εξάμηνο του 2010 την κατανάλωση χυμών και αναψυκτικών στην περιοχή μας σε σχετικά χαμηλά επίπεδα.Όμως, τώρα, οι εταιρίες του χώρου και κυρίως οι τοπικές «Ζαγόρι», «Βίκος», «Τζουμέρκα» και άλλες μικρότερες, εισήλθαν στη μικρή μεν σε έκταση, αλλά πολύ εντατική, περίοδο της μεγάλης κατανάλωσης. Το εμφιαλωμένο νερό στην Ήπειρο, είναι ένας από τους πιο εντυπωσιακούς κλάδους σε ανάπτυξη...
των τροφίμων-ποτών. Νέοι τίτλοι, νέες συσκευασίες, μεγάλη διαφημιστική καμπάνια και γιγαντιαία χορηγικά προγράμματα, όπως αυτά των εταιριών «Χήτος» και «Βίκος», δείχνουν την «υγεία» του κλάδου.Στο…παιχνίδι της μπύρας μπήκε δυναμικά το τελευταίο διάστημα η «Ολυμπιακή Ζυθοποιϊα» της οικογένειας Χήτου, η οποία λανσάρει με αξιώσεις τη μπύρα «FIX».Αναγνώστης έλεγε ότι η νέα μπύρα «FIX» είναι ανάρπαστη στα Γιάννινα, αφού την αναζήτησε σε μεγάλο σουπερμάρκετ και έλαβε την πληροφορία ότι εξαντλήθηκε και πως έπρεπε να περιμένει τη νέα παραγγελία.Εξάλλου το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του κλάδου των χυμών και των αναψυκτικών και στην Ήπειρο είναι ο πόλεμος των τιμών ή για την ακρίβεια ο… ανταρτοπόλεμος. Μέχρι πρόσφατα το ενδιαφέρον των καταναλωτών, και κατ’ επέκταση των επιχειρήσεων που στοχεύουν σ’ αυτούς, ήταν η προσφορά νέων προϊόντων, νέων γεύσεων ή συσκευασιών, τα οποία τις περισσότερες φορές είχαν τιμές μεγαλύτερες των συνηθισμένων. Τώρα, όμως, «βασιλιάς» είναι και πάλι η τιμή.
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ"
Share on Facebook