Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Χρόνια πολλά μωρό μου......"


"Πέρασαν 4 χρόνια κιόλας και ακόμα δεν έμαθα να ζω μακριά σου....
βρίσκεσαι τόσο κοντά μου ... δουλεύεις σχεδόν δίπλα μου..... μα είσαι τόσο μακριά μου...



προσπάθησα να είμαι ξανά κοντά σου πολλές φορές.....πάντα άφηνες κάτι να εννοηθεί , αλλά μέχρι εκεί ...
έτσι ο μόνος τρόπος για να σου πω αυτό που θέλω είναι μέσω του αγαπημένου τρωκτικού...
ελπίζοντας να το δεις...η να στο πουν οι φίλες σου στο ΣΜ....και να ξέρεις οτι σε αγαπάω πολύ .

Χρόνια πολλά, μωρό μου,
για τα γενέθλιά σου!

------------------------------------------------------------------------------------


ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΣΟΦΙΑ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΕΡΝΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑ ΟΜΟΡΦΑ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 55 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ. Σ ΑΓΑΠΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ, Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΟΥ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ


Share on Facebook