«Μόνον οι ανόητοι μπορεί να θεωρούν τέτοιες εποχές ότι αλλάζει ραγδαία ο κόσμος αλλά η βιτρίνα του, η τηλεόραση, θα μείνει ανέγγιχτη να διαφημίζει τα ίδια προϊόντα», γράφει η Πόπη Διαμαντάκου, που χαρακτηρίζει κάτι «περισσότερο από αναμενόμενο» την λήξη της συνεργασίας.
«Μπορεί η τηλεόραση να υπηρετεί το παράλογο, αλλά οι εξελίξεις σε αυτήν υπόκεινται στην κοινή λογική…». «Όσο για τις απομακρύνσεις υποτιθέμενων αστέρων, καμιά τηλεοπτική επιχείρηση δεν χάνει δημοφιλή πρόσωπα. Όλες έχουν κάνει τις έρευνές τους στην αγορά για το ποιους αποδέχεται το κοινό στο οποίο απευθύνεται».
Share on Facebook