"Έχω ένα κοριτσάκι 2 ετών που όλες της οι τροφές (γάλα, γιαουρτάκια) χρειάζονται ψυγείο.
θα μείνουμε τουλάχιστον 2 εβδομάδες χωρίς ψυγείο,
γιατί το επίσημο σέρβις της Indesit (σέρβις νετ λέγεται η εταιρεία) δεν έχει το ανταλλακτικό.
Κυριακή 11/7 χάλασε το ψυγείο, μάρκας Indesit
Δευτέρα 12/7 πρωί
επικοινωνώ με την service net για...
τηλεφωνικές οδηγίες, αλλά όλες οι γραμμές ήταν κατειλημμένες.
Όταν έπιασα τελικά γραμμή, με ενημέρωσαν πως το αρμόδιο τμήμα λειτουργεί μόνο μέχρι τις 10.
Τρίτη 13/7
επικοινωνώ με το τμήμα για τηλεφωνικές οδηγίες της service net, μου δίνουν οδηγίες, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Κλείνω ραντεβού με τεχνικό.
Τετάρτη 14/7
έρχεται το τεχνικός της service net
δεν επισκευάζει το ψυγείο γιατί χρειάζεται πλακέτα,
εισπράττει την αμοιβή 40 ευρώ και φεύγει.
Πέμπτη 15/7
πρωί στις 10, τηλεφωνώ στην service net και εξηγώ σε μία κυρία το πρόβλημά μου και με διαβεβαιώνει πως θα προσπαθήσει να δώσει λύσει.
Μέχρι τις 15:30 δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου, ξανακαλώ και μου λένε πως θα μου τηλεφωνήσει το αρμόδιο τμήμα μέχρι τις 16:30.
Ποτέ δεν μου τηλεφώνησαν, με αποτέλεσμα να πάρω για τρίτη φορά στις 16:45 και να μιλήσω με την κυρία Σπ@@@. Το περιεχόμενο της συνομιλίας μας ήταν: πως το ανταλλακτικό δεν υπάρχει και θα έρθει σε 7-10 εργάσιμες μέρες, επειδή δεν με κάλυψε η απάντηση με παρέπεμψε στο κύριο Πα@@@, ο οποίος δεν ήταν στο γραφείο του, οπότε θα πρέπει να περιμένω μέχρι την Παρασκευή 16/7, από τις 11 και μετά.
Παρασκευή 15/7
Στις 11 επικοινωνώ με τη service net, όπου με ενημερώνουν πως ο κύριος Πα@@@ δεν βρίσκεται στο γραφείο του και να ξανακαλέσω αργότερα. Επειδή δεν με ικανοποιεί η απάντηση, μιλάω με την Σαμ@@@, η οποία με ενημερώνει πως ο κύριος Πα@@@ θα έρθει τη Δευτέρα. Με καλή διάθεση μου είπε πως αυτό που μπορεί να κάνει είναι να ζητήσει να στείλουν το ανταλλακτικό από την Ιταλία με courier, ώστε στην καλύτερη να έρθει την Πέμπτη 22/7!!!!!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook