Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

"Τώρα τη σβήνουν, στην Ηλεία τι έκαναν;"


"Βλέπω από το μπαλκόνι μου τα 2 καναντέρ και τα 3 ελικόπτερα που επιχειρούν σε αυτή την τούφα φωτιάς στην Πολιτεία και θυμάμαι πριν 3 χρόνια όταν κάηκαν στην Ηλεία οι συνάνθρωποί μας που ούρλιαζαν ΕΝΑ ΚΑΝΑΝΤΕΡ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΡΗΨΗ ΕΝΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ...



και τώρα έχουν κάνει δεν ξέρω κι εγώ πόσες ρήψεις και συνεχίζουν.

Άμοιροι Έλληνες, καλά είπαν προχθές πως αν δεν πέφτουν τηλέφωνα οι δυνάμεις της πυροσβεστικής φτάνουν και περισσεύουν. Της υπερβολής γίνεται για μία φωτίτσα που προφανώς έβαλε κάποιο ανεύθυνο γομάρι.

Δεν λέω να αφήσουν την Πολιτεία να καεί, αλλά η κινητοποίηση όταν έχει να κάνει με την φτωχογειτονιά κατά Μάκη, ξεπερνά κάθε προηγούμενο.

Μακάρι ο κρατικός μηχανισμός να λειτουργούσε έτσι και να αντιμετώπιζε την κάθε περιοχή σαν Πολιτεία και Εκάλη και τον κάθε Έλληνα σαν Λάτση."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"δε θέλω να κάνω καμία σύγκριση σε σχέση με τις φωτιές αυτές, θέλω απλώς να πω πως η φωτιά της πολιτείας είναι 1 τετράγωνο πάνω από το σπίτι μου, τα ελικόπτερα πετάνε πάνω από τα κεφάλια μας και νοιώθω να μας βομβαρδίζουν και το μόνο που ξέρω είναι ότι παρακαλάω το Θεό να τη σβήσουν γιατί είναι πλήρως κατοικημένη περιοχή και τρέμω στο τι μπορεί να συμβεί αν νυχτώσει και δε σβήσει η φωτιά. τα λάθη που έγιναν στην Ηλεία ας γίνουν μάθημα όλων μας που τώρα τρέμουμε μη καούμε, αλλά ας μη κρίνουμε τον πλούσιο ή το φτωχό, τον εφοπλιστή ή τον αγρότη. είναι φωτιά και πρέπει να σβήσει γιατί απλά δε πρέπει να χαθούν κι άλλες ζωές...."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Ο αναγνώστης έχει άδικο. δεν είναι θέμα Πολιτείας ο τρόπος αντιμετώπισης της φωτιάς, αλλά αλλαγής της λογικής αντιμετώπισης της κάθε πυρκαγιάς σήμερα.Συγκεκριμένα η Πυροσβεστική δεν θα περιμένει να επιβεβαιωθεί η φωτιά και μετά να ξεκινήσει η πυρόσβεση, όπως γινόταν παλαιότερα, οπότε έχαναν το τραίνο, αφού μέσα στο διάστημα που θα γινόταν όλο αυτό, οι φωτιές είχαν επεκταθεί και μετά δεν τις προλάβαιναν με τίποτε και έκαιγαν τα πάντα. Σήμερα με την πρώτη ειδοποίηση ξεκινά αμέσως η επίθεση στη φωτιά με όλα τα μέσα για να την αντιμετωπίσοÏ! �ν και να τη σβήσουν αμέσως πριν πάρει διαστάσεις.Αυτό γίνεται από τη νέα διοίκηση και στην Πολιτεία.Να ευχόμαστε να επιτύχει για να μην έχουμε τις τεράστιες καταστροφές του παρελθόντος."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Είμαι ο πρώτος αναγνώστης και λυπάμαι που τα λόγια μου παρερμηνεύθηκαν έστω και λίγο. Κι εγώ κοντά στη φωτιά είμαι, από πάνω μου πετούσαν τα ελικόπτερα και τα καναντέρ και δεν κάνω καμία διάκριση.

Δεν ήξερα πως έχει αλλάξει η πρακτική της πυροσβεστικής απλά μου έκανε εντύπωση η τεράστια δύναμη.

Χαίρομαι που άλλαξε η πρακτική και ελπίζω οι επεμβάσεις της πυροσβεστικής να είναι τόσο αποτελεσματικές όσο ήταν σήμερα στο εξής.

ΥΓ: Κανένας δεν επιχαίρει όταν κάποιος συμπολίτης του κινδυνεύει, μακριά από εμένα τα κατινίστικα σχόλια " τι ανάγκη έχει αυτός" κλπ."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook