Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

"Τι γίνεται με το επίδομα ενοικίου;"


"ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΡΩΚΤΙΚΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΕΛΩ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΙΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΒΡΕΙΣΚΩ ΑΚΡΗ.ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΗΣ 29/9/2009 ΚΑΤΑΘΕΣΗ...


ΤΑ ΧΑΡΙΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΩΜΑ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙΠΟΤΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΝ ΘΑ ΔΩΘΕΙ Η ΟΧΙ?ΣΤΟΝ Ο.Ε.Κ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΙ ΜΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΝ ΜΑΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΙΓΑΝΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ?ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?HELP HELP."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Σας ενημερώνω ότι η έγκριση της δικής μου επιδότησης υπεγράφη αρχές Ιανουαρίου (όπως με ενημερώνει το αρμόδιο γραφείο), αλλά ακόμα δεν υπεγράφη η εκταμίεσυση. "Δεν γνωρίζουμε πότε θα πληρωθούν οι επιδοτήσεις. Δεν έχουμε ενημέρωση από τη διοίκηση", απαντά ο υπάλληλος του ΟΕΚ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------

"εγω παντως που επικοινωνισα χτες μαζι τους μου ειπαν οτι τωρα ακομα δινουν το επιδομα γι αυτους που καταθεσαν την αιτηση τους στις αρχες του Σεπτεμβρη. οι εντολες για εκταμιευση των χρηματων ειναι πολυ αργες.οποταν δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα απλα περιμενουμε.αμα ειμασταν τραπεζες ομως θα μας τα εδιναν αμεσως!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook