Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

"Τρίτο κρούσμα νεκρού σκυλιού σε διαδρομή των υπεραστικών κτελ"


"Λυπάμαι πάρα πολύ για τον Μπούμπη και τον Ζούκι και για τους άτυχους ιδιοκτήτες τους.Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο άσχημα νιώθουν.Το βάρος το ρίχνω στα Κτελ και στον απάνθρωπο οδηγό του λεωφορείου...
Έχω βρεθεί στην ίδια ακριβώς θέση πριν 2 χρόνια,τον Αύγουστο του 2008.Ζω στη Θεσσαλονίκη και ήθελα να ταξιδέψω στη Καβάλα μαζί με το σκυλί μου,ένα αρσενικό Γιορκσάιερ Τερριέρ,6 κιλά το οποίο αγαπάω σαν παιδί μου.Το σκυλί μου το είχα σε ειδική τσάντα μεταφοράς,ήταν ναρκωμένος για ταξίδι(ειδικό χάπι φυτικό άπο το εξωτερικό)και είχα μαζί μου το βιβλιάριο υγείας του.Πήγα στο κτελ άπο τις 6 το πρωί για να πετύχω ένα δρομολόγιο σχετικά άδειο ώστε να καθίσω πίσω χωρίς να ενοχλήσω τον υπόλοιπο κόσμο.Δεκτό ότι δεν αγαπάει όλος ο κόσμος τα σκυλιά και δ! εν είναι υποχρεωμένοι να ταξιδεύουν μαζί με σκυλί.Η διαδρομή διαρκεί 2 ώρες.Η ώρα πήγε 9 και όλα τα λεωφορεία ήταν γεμάτα οπότε αποφασίζω να φύγω και θεός βοηθός.Κόβω εισιτήριο και όπως πάω να μπω πάει να πάρει την τσάντα άπο το χέρι μου ο οδηγός ο οποιός δεν άφηνε καμία τσάντα μέσα εκτός άπο τις μικρές χειρός.Κατάσταση χούντας,δικό μου είναι το λεωφορείο ότι πω εγώ θα κάνετε!Η τσάντα μεταφοράς του σκυλιού μου ήταν υφασμάτινη.Όπως πάει να την πάρει με το ζόρι άπο το χέρι μου του λέω τι κάνεις;Έχω το σκυλί μου μέσα.Με το που ακούει σκυλί αρχίζ! ει να ωρίεται,μόνο που δεν με πλάκωσε στο ξύλο. Φωνάζοντας μου λεέι απαγορεύονται τα σκυλιά μέσα στα λεωφορεία,του λέω επιτρέπονται αν είναι μέσα σε τσάντα μεταφοράς,ναρκωμένα με βιβλιάριο υγείας.Το είχα ψάξει πριν ταξιδέψω αλλά η χαζή δεν εκτύπωσα την νομοθεσία να την έχω μαζί μου.Που να φανταστώ;Υπήρχαν 50 άτομα που περιμένανε να μπούνε μέσα στο λεωφορείο και όλοι πήραν την θέση του οδηγού.όλοι οι ειδικοί εκεί μαζεύτηκαν λες και ξέρανε αυτοί τι λεέι ο νόμος!Με κοιτάζανε όλοι θαρρείς και ήμουν λεπρή.Γιατί σ'αυτή τη τριτοκοσμική χώρα έχουμε πολλών ειδών ρατσισμούς και ένας απ! 'αυτούς είναι ο ρατσισμός των σκύλων.
Ένας δεν βρέθηκε να με υποστηρίξει.Όχι ότι περίμενα υποστήριξη άπο κανέναν ούτε την είχα ανάγκη αλλά το αναφέρω γιατί έξω άπο το χορό όλοι κελαηδάτε και κράζετε τον ιδιοκτήτη του σκύλου.Στη θέση του άραγε τι θα κάνατε;Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι έχετε αυτοκίνητο για να μεταφέρετε τον σκύλο σας η μήπως τον αφήνετε στο μπαλκόνι με νερό και φαγητό για κάποιες μέρες όπως κάνουν τόσοι πολλοί;
Στη συνέχεια αφού διαπληκτίζομαι με τον οδηγό(παραλίγο θα έπεφτε ξύλο)μου ανακοινώνει ο οδηγός ότι επειδή καθυστερώ το δρομολόγιο να το βάλω το σκυλί στις αποσκευές για να τελειώνουμε.Συμφώνησαν και αρκετοί επιβάτες και ο μαντράχαλος που έβαζε μέσα τις βαλίτσες.Τρελάθηκα!!Βγήκα άπο τα ρούχα μου!Εννοείται πως δεν δέχτηκα.Θόλωσα εκείνη την ώρα,ούτε θυμάμαι τι είπα.Ο βοηθός του οδηγού μου είπε το εξής επιχείρημα:”Έλα χαλάρωσε,βάλτο μέσα,έχει κλιματισμό,δεν θα πάθει τίποτα.Τόσα σκυλιά έχουμε βάλει μέσα,εδώ ο κόσμος βάζει τα φαγητά του και! δεν φοβάται.” “Του απαντάω τι είναι το σκυλί βρε ζώον;Γεμιστά;Ψυχή έχει!!!”Ζήτησα να μου βγάλει αμέσως τις τσάντες μου οι οποίες το ευχαριστήθηκα που ήταν άπο τις πρώτες που μπήκαν και ζορίστηκε γιατί αναγκάστηκε να τις βγάλει όλες για να μου δώσει τις δικές μου.Όση ώρα έβγαζε τις τσάντες παραμιλούσε και έλεγε γιατί είσαι τόσο πεισματάρα και ξεροκέφαλη;Όλοι οι επιβάτες μέσα άπο το λεωφορείο με κοιτάζανε θαρρείς και έκανα φόνο,ο οδηγός μ'έβριζε.Τόσο άσχημα δεν έχω νιώσει στη ζωή μου.Πάνω απ'όλα όμως κυρίευε ο θυμός!!
Πήγα πήρα τα λεφτά μου πίσω,είχα κουραστεί απίστευτα πολύ με την όλη διαδικασία.Διαμαρτυρήθηκα στον υπεύθυνο ο οποιός μου είπε ότι εξαρτάται άπο τον οδηγό αν θα επιτρέψει το σκυλί μέσα η όχι γιατί είναι δικό του λεωφορείο.Βγήκα άπο τα κτελ και πήρα ταξί για την Καβάλα.Πλήρωσα 120 ευρώ και είπα και ένα τραγούδι.Δεν ξανα τόλμησα να πάω στα κτελ ούτε άπ΄έξω.Άπο τότε έχω βρει έναν οδηγό ταξί που κάνει δρομολόγια για Καβάλα και κανονίζω μαζί του το ταξίδι η πάω με γνωστούς γιατί δυστυχώς δεν έχω αυτοκίνητο.Στην όλη φάση το σκυλί μου ούτε που ακούστηκε. Άνετα θα μπορούσα να τον περάσω μέσα και να μην αντιληφθεί κανείς τίποτα.Διαβάζοντας την ιστορία με τον Μπούμπη (που σίγουρα δεν είναι ο πρώτος σκύλος αλλά ούτε ο τελευταίος δυστυχώς)ξανά θυμήθηκα εκείνη τη μαρτυριακή μέρα.Μετανιώνω όσο δεν φαντάζεστε που δεν έκανα καταγελλία,και που δεν πήρα τα ονόματα των υπεύθυνων.Άπο τη μία ίσως καλύτερα που δεν έμαθα τα ονόματα γιατί δεν ξέρω τι ήμουν ικανή να τους κάνω.
Μην πυροβολείτε άδικα τον ιδιοκτήτη.Πολύς κόσμος δεν γνωρίζει και εκείνη τη στιγμή μπορεί να πάρεις λάθος απόφαση που θα αποβεί μοιραία.Εγώ ήμουν ενήμερη γιατί είχε προηγηθεί ταξίδι υπερατλαντικό με αεροπλάνο όπου είχα το σκυλί μαζί μου και συνομιλώντας με αεροσυνοδό επιβάτισσα μου είπε μην τομλήσω ποτέ να βάλω το σκυλί κάτω στις αποσκευές γιατί πολλά σκυλιά πεθαίνουν στις πτήσεις άπο το κρύο.Παθαίνουν πνευμονία αλλά δεν μαθαίνετε.Στους ιδιοκτήτες λένε ότι έχει θέρμανση αλλά λένε ψέματα.Επίσης η μαμά ενός φίλου μου το καλοκαίρι του ! 2007 κόντεψε να χάσει το σκυλί της ταξιδεύοντας για Καβάλα αφόυ την διαβεβαίωσαν ότι έχει κλιματισμό το έβαλε στις αποσκευές αλλά το σκυλί κόντεψε να πεθάνει άπο ασφυξία.Φτάνοντας κοντά στην Ασπροβάλτα ανησυχούσε πολύ και απαίτησε άπο τον οδηγό να την κατεβάσει και βρήκε το σκυλί της μούσκεμα στον ιδρώτα.Πήρε τηλέφωνο τον γιο της να πάει να την πάρει.Αν δεν είχα ακούσει αυτές τις ιστορίες δεν ξέρω με βεβαιότητα πως θα αντιδρούσα.Οπότε άπο το να κράζουμε καλύτερα είναι να ενημερώνουμε τον κόσμο για τους κινδύνους για να αποφύγουμε παρόμoια περιστατικά."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
---------------------------------------------------------------------------------
"ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥΣ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗ ΑΓΝΗ ΨΥΧΗ?ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΕΡΔΟΣ?ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ,ΣΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΤΗΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook