Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Συνεργασία έκπληξη Κοκκίνου Βανδή


Στην ιστορία της ελληνικής showbiz ένα έχει γίνει απόλυτα αποδεκτό: Το κοινό ανέκαθεν αγαπούσε τις συνεργασίες. Δύο διάσημες και αγαπημένες σταρ της μουσικής σκηνής αποφάσισαν -για καλή μας τύχη- να περάσουν μαζί το φετινό καλοκαίρι δίνοντας συναυλίες σε όλη τη χώρα. Έλλη Κοκκίνου Πώς προέκυψε η συνεργασία τόσο ξαφνικά; Όλα τα ωραία γίνονται....

συνήθως ξαφνικά. Και η Δέσποινα και εγώ –όσο μπορώ να μιλήσω εξ ονόματός της– είχαμε κλείσει κάποιες συναυ­λίες για το καλοκαίρι. Όμως, απ’ ό,τι μου είπε και η ίδια η Δέσποινα, αλλά και ο κοινός μας συνεργάτης από τη Spicy, ο Βαγγέλης Γιαννόπουλος, η Δέσποινα είχε μία εξαιρετική ιδέα σε ένα ραντεβού που είχε με τον Βαγ­γέλη και του είπε: «Γιατί δεν κάνουμε μαζί συναυλίες με την Έλλη, αντί να κάνει καθεμία δικές της;». Πράγματι. Θα ήταν πιο ωραίο να ενωθούν οι δυ­νάμεις μας για να είναι κάτι πολύ πιο δυνατό, κάτι που ο πιο πολύς κόσμος θα ήθελε να δει και, ταυτόχρονα, μία συνεργασία-έκπληξη. Έχεις αγωνία γι’ αυτή τη συνεργα­σία; Έχεις άγχος; Άγχος δεν έχω, έχω αγωνία με την έννοια ότι θέλω πάρα πολύ να ξεκινήσουμε αυτές τις συναυλίες, τις κοινές εμφανίσεις που θα έχουμε πάνω στη σκηνή. Θα ετοιμάσουμε μάλιστα κοινό στιγμιότυπο, τραγού­δια που θα λέμε παρέα, τραγούδια που αγαπάει ο κόσμος και τραγούδια που αγαπάμε κι εμείς. Με τη Δέσποινα γνωριζόσασταν από παλιά; Ναι. Γνωριζόμαστε από το 1997, έχουμε ζήσει πολλά μαζί. Πρόσφα­τα, στα γενέθλια του γιου μου, στις 17 Μαΐου, είχα κάνει ένα μικρό πάρτι και ήρθε στο σπίτι μου μαζί με το γιο της, τον Γιώργο. Είχαμε περάσει υπέροχα! Μέσα σε αυτά τα χρόνια φιλίας σας με τη Δέσποινα, έχετε διαφωνήσει, έχετε τσακωθεί, έχετε πικραθεί ποτέ μεταξύ σας; Ποτέ! Πάντοτε χαιρόταν η μία με τη χαρά της άλλης και πάντα –όσο μπορούσε– η καθεμία ήταν δίπλα στη λύπη της άλλης. Με το γιο σου θα πας διακοπές; Εννοείται! Τι τρυφερό έζησες τελευταία με το γιο σου; Είναι πολλά! Ο γιος μου είναι ένα πολύ τρυφερό αγόρι, πολύ δοτικό και εκφραστικό –κάτι που ήθελα πάντα να είναι και θέλω να πιστεύω ότι συνέβαλε σε αυτό και η δική μου συμπεριφορά απέναντί του, αλλά και ο τρόπος που τον μεγαλώ­νω–, είναι πολύ γενναιόδωρο παιδί. Σήμερα το πρωί, για παράδειγμα (σ.σ. Τρίτη), λίγο πριν φύγω από το σπίτι, μου είπε «είσαι πολύ καλή. Να παίξουμε μαζί, γιατί είσαι πολύ καλή!» (συγκινείται).
yupi.gr


Share on Facebook