"Οι τιμές στην Αττική Οδό έχουν παραμείνει σταθερές από το 2006 και σε αυτές δεν είχε περάσει η αύξηση του ΦΠΑ σε 21%.
Σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα λοιπόν....
Κατηγορία Οχήματος Ισχύουσα Τιμή ¤ Καθαρή Αξία Νέα Πραγματική με ΦΠΑ 23% Νέα Τιμή ¤ Διαφορά
Μοτοσικλέτες 1.3 1.092 1.344 1.4 0.056
Ι.Χ. 2.7 2.269 2.791 2.8 0.009
Μικρά και μεσαία φορτηγά και λεωφορεία 6.7 5.630 6.925 7 0.075
Μεγάλα φορτηγά 10.8 9.076 11.163 11.2 0.037
...
Η καθαρή αξία είναι η τιμή που πληρώναμε χωρίς το ΦΠΑ 19%
Η Νέα Πραγματική είναι αυτή που προκύπτει με την ενσωμάτωση του ΦΠΑ 23% στιν καθαρή αξία.
Δίπλα βλέπουμε τις νέες τιμές που επιβάλλει η εταιρεία και παραδίπλα τη διαφορά που προκύπτει σε ΩΦΕΛΟΣ της εταιρείας από την απαραίτητη στρογγυλοποίηση.
Πείτε με ψιλικατζή αλλά μια μέση ημερήσια κίνηση 300.000 οχημάτων (όχι δεν είναι πολλά δείτε εδώ http://www.capital.gr/news.asp?id=323331 ) η εταιρεία έχει όφελος
περίπου κρατηθείτε: 2773 ευρώ ημερησίως δηλαδή περίπου 83000 ευρώ το μήνα.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία στο http://www.aodos.gr/article.asp?catid=18107&subid=2&pubid=8276980 μας λέει
"Με την ευκαιρία αυτή η Αττική Οδός θέλει να ενημερώσει τους χρήστες της ότι, παρόλο που η κίνηση υπερβαίνει τις αρχικές προβλέψεις κυκλοφορίας, η συνολική χρηματοοικονομική πορεία του Έργου μέχρι αυτή τη στιγμή συμβαδίζει με το αρχικό οικονομικό μοντέλο, δεδομένου ότι οι τιμές διοδίων είναι σημαντικά μικρότερες από το συμβατικό όριο των 3,68 ευρώ για τα ΙΧ που προβλέπεται στη Σύμβαση Παραχώρησης"
Αχ τι καλοί... σας ευχαριστούμε που δεν μας κλέβετε περισσότερο ενώ θα μπορούσατε!
Λέω εγώ τώρα ότι μόνο με την στρογγυλοποίηση αυτή η εταιρεία θα μπορούσε να προσλάβει 50 ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ υπαλλήλους (να δώσει ψωμάκι σε μερικούς ανθρώπους) χωρίς να της κοστίσει ΤΙΠΟΤΑ. αντ' αυτού φαντάζομαι ότι οι απολύσεις και εκεί πέφτουν βροχή."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook