Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

"Τώρα βγαίνει η χολή τους"


"Άκουσα και εγώ την εκπομπή του ραδιοφωνικού ΣΚΑΙ σχετικά με την μαθηματική κατάληξη των όσων ακούνε Heavy Metal , όσων έχουν πάει σε Rave Party και όσων διαβάζουν blogs ή ακόμη χειρότερα όσων διατηρούν ένα .
Να σας πώ την αλήθεια ακούγοντας...



αυτόν τον τύπο που ονομάζεται δημοσιογράφος με πιάσανε τα γέλια .

Απο την άλλη το ξανασκέφθηκα και ίσως να είμαι και τυχερός . Επειδή αν και μικρός άκουγα metal δεν έγινα βίαιος άνθρωπος , και επειδή διαβάζω blogs και ίσως έχω και γω ένα σιχαίνομαι όποια μορφής βία ειδικά αυτήν της τρομοκρατίας . Για τα rave party μάλλον την γλύτωσα και δεν κύλησα στα ναρκωτικά γιατί απλά όταν ήμουν έφηβος δεν υπήρχε rave μουσική , ενώ είναι πασιφανές οτι όλοι αυτοί οι δυστυχείς εξαρτημένοι άνθρωποι που τους λέμε ναρκομανείς ξεκίνησαν από τα rave πάρτυ , ενώ στα prive beach party των επωνύμων ρέει άφθονη η κόκα .......κόλα και οι φρουτοχυμοί
Συνεπώς πρέπει κε δημοσιογράφε του ΣΚΑΙ να με κάνετε interview πάση θυσία γιατί είμαι ένας εκ των λίγων που διέφυγα από τον όλεθρο αυτών των διαβολικών καταστάσεων.
Έχεις πολύ πλάκα ρε φίλε .....πάρα πολύ ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Φίλε αναγνώστη, είμαστε και οι δύο τυχεροί!
Εγώ γιατί ποτέ δεν έμπλεξα με το Heavy Metal και εσύ με την Rave, αλλά και οι δύο είμαστε καθαροί από τα ναρκωτικά...

Θυμάμαι ένα ρεπορτάζ που πιάσανε κάποτε τα κανάλια περι ναρκωτικών και γράφανε κάτω απο το παράθυρο μιάς μητέρας ένος παιδιού "μάνα RAVER"
Άντε να δούμε και το "μάνα Blogger" να φύγουμε από το παράθυρο και χωρίς αλεξίπτωτο!

Ευχαριστώ πολύ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"επειδη την ακουσα και εγω την εκμπομπη ελιωσα στα γελια γιατι απλουστατα ο τυπος εκανε πλακα... αν το πετυχατε για 1 λεπτο και αλλαξατε καναλι οκ παω πασο αν ομως ακουσατε κανα 1Ο λεπτο δεν μπορει ρε παιδια να μην καταλαβατε τον χαβαλε που εκανε???"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook