Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

"Για τις τιμές του Βασιλόπουλου"



"Αν αυτό που είδε ο φίλος στις ΕΨΑ του έκανε εντύπωση, ας δει τι βρήκα εγώ.
Στα απορρυπαντικά η συσκευασία των 6,46 kg πωλείται 11,68 ευρώ ενώ το ίδιο προϊόν στη συσκευασία...



των 816 γρ (ούτε καν κιλό) πωλείται 4,39 ευρώ.
'Οπως φαίνεται στην τιμή κιλού του καθενός μιλάμε για σχεδόν τριπλή τιμή στο ίδιο προϊόν στο ίδιο Super Market (1,81 & 5,38 το κιλό αντίστοιχα)."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Προς τον αναγνώστη που παράνομα φωτογράφησε εντός του καταστήματος Βασιλοπούλου (Θυμίζω δεν επιτρέπεται αυτό στα περισσότερα κατάστηματα στην Ελλάδα και σε εμφανή σημεία το αναφέρουν αυτό), είχες από μικρός απωθημένο να το παίξεις dhmiosiografos? Η έχεις hobby το να το πετάς λάσπη? Όπως παρά πολλοί παρατηρούν στα supermarket όταν οι ταμπελίτσες έχουν άλλο χρώμα κάτι σημαίνει, η προσφορά η έκπτωση, συγκεκριμένα εδώ σε αυτό με το έσσεξ γράφει από κάτω 4.42 kg (65m)(+30m), kg είναι τα κιλά, M αφού μιλάμε για απορρυπαντικά είναι οι μεζούρες. προφανώς πρόκειται για προσφορά γιαυτό έχει και κόκκινη ταμπελίτσα και γράφει και 65 συν 30. Και έχουμε και λέμε οι 12 μεζούρες (816γρ) είναι στα 4.39, δηλαδή 5.38 ευρώ/ κιλό . με τη μέθοδο των τριών, (αν την ξέρει ο "καταγγέλων") οι 65 μεζούρες (δηλαδή χωρίς το δώρο των 30 μεζουρων μιας και είναι δώρο.. ) κοστίζει... 12.52 ευρώ . Αλλά όχι μόνο στο δίνουν στα 11.68 ευρώ αλλά σου δίνουν και άλλες 30 μεζούρες δώρο. Τώρα αν εσύ θέλεις να πάρεις τη μικρή συσκευασία (που ούτε προσφορά έχει και επιπλέον κοστίζει πιο πολύ ανά συσκευασία να πας να την πάρεις). Το ίδιο συμβαίνει π.χ. με το νερό το 1.5 λίτρο δε στοιχίζει το τριπλάσιο από το μισό λίτρο, αλλά μόνο το διπλάσιο, γιατί ναι μεν αγοράζεις περισσότερο νερό αλλά η συσκευασία που χρησιμοποιείται αναλογικά είναι λιγότερη ανά όγκο νερού.).
Φίλε καταγγέλοντα άλλη φορά βρες να ανεβάσεις κάτι που να απευθύνεται σε άτομα με νοημοσύνη πάνω από 5 χρόνων."


Ένας αναγνώστης.

-------------------------------------------------------------------------------------

"Θα ηθελα να απαντησω στον αναγνωστη που απαντησε και να του πω...ο πρωτος αναμαρτητος να μου ριξει την πετρα...
Αλλα να τον ρωτησω κατι... ΟΚ εγω ειναι παρανομο να φωτογραφιζω μεσα στο καταστημα...το καταστημα πως νομιμοποιειται την ιδια στιγμη να με φωτογραφιζει με καμερες ΧΩΡΙΣ να υπαρχουν εμφανεστατες επιγραφες ? ΟΚ υπαρχουν οι επιγραφες..ποσες ειναι σε ενα καταστημα 1000τ.μ? (σιγουρα θα επρεπε να υπαρχει και για αυτο νομος...) εσεις ποσες τετοιες επιγραφες εχετε δει σε super market? Εγω προσωπικα ΚΑΜΙΑ....Και για να μην παρεξηγηθω καλα κανουν τα καταστηματα και εχουν καμερες...αλλα αυτος που τραβα κ αποθηκευει εικονα σαν αποδεικτικο στοιχειο, θα πρεπει να εχει τα αρχ@δια να φωτογραφηθει ο χωρος του και να τεθει σε ΔΗΜΟΣΙΑ κριτικη...
Η λογικη αυτη μου θυμιζει την απαγορευση κινητων τηλεφωνων με καμερα, μεσα στα στρατοπεδα...Πολλοι απο εμας εχουν δει αληθινα, ψευτικα, αστεια, τραγικα video τραβηγμενα σε στρατωνες...το θεμα δεν ειναι αν τραβηξα το video, αλλα αν αυτα που τραβηξα οντως συμβαινουν....και αν συμβαινουν ποιος ειναι υπολογος...
Εχετε περασει απο τον Μαρινοπουλο στην Αθηνας? Εχουν φαει προσ/μα αλλα συνεχιζουν την ιδια αλητια....Δεν θα φωτογραφηζα σε μαγαζι αν με την παραμικρη παραβαση "εκ του πονηρου" επιβαλλοταν ενα τεραστιο penalty και κλεισιμο του καταστηματος για 10 ημερες...
καταλαβες φιλε αναγνωστη?
Ασχετο μου κανει εντυπωση που γνωριζεις τοσα για τις ετικετες του super market και συγχρονως υποστηριζεις την επιχηρηση....αληθεια μηπως ειναι η δουλεια σου, η υπερασπιση τους???"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------

"Σχετικά με αυτά που γράφει η κυρία ,επειδή δουλεύω σε Super Market ,θα της πω τα εξής:εφ'όσον η ημερομηνία λήξης ήταν εντάξει ,είναι θέμα αλυσίδας ψύξης..Κοινώς πρεπει να σταματήσουμε να είμαστε γύφτοι και να περνουμε προϊοντα απτο ψυγείο και την καταψυξη και να τα παρατάμε πάνω στα πατατάκια και στα απορρυπαντικά..Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα καταλήξουν ξανά στο ψυγείο μετά από 2-3 ώρες και πολύ πιθανόν να τα αγοράσουμε οι ιδιοι κάποια στιγμή..
Αυτό συνέβει μάλλον και στην κυρία που κάνει καιτην "καταγγελεία"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"Σχετικά με το δεύτερο φίλο αναγνώστη που υπερασπίστηκε τα super markets ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ θα ήθελα απλά να του πω ότι μάλλον εκείνος δε ξέρει απλή μέθοδο των τριών (αν θυμάμαι καλά στο δημοτικό τη μάθαμε) γιατί αν οι 12 μεζούρες κοστίζουν 4,39 ευρώ τότε οι 65 κοστίζουν: 65/12*4,39=23,78 ευρώ. Εππομένως ο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ πουλάει πολύ φθηνά την μεγάλη συσκευασία σε σχέση με την μικρή η πολύ ακριβά την μικρή σε σχέση με τη μεγάλη. Πάντως αν ο κύριος εργάζεται σε αυτήν την επιχείρηση καλό θα είναι να μάθει τουλάχιστο την απλή μέθοδο των τριών (είχε και "ηφος" έτσι όπως τα έγραφε)."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"Στην ανάρτησή μου για τις τιμές στο απορρυπαντικό ESSEX θέλω να πω τα εξής για να μη παρεξηγηθώ.
Ο κύριος που μου απάντησε μιλάει για κάτι μαθηματικές μεθόδους και για κάτι μονάδες μέτρησης που ομολογουμένως μου είναι ακατανόητες. Δε γνωρίζω αν η "μεζούρα" αποτελεί επίσημη μονάδα μέτρησης σε κάποια χώρα αλλά εδώ στην Ελλάδα εμένα μου έμαθαν μόνο τα κιλά στο σχολείο. Όπως και να έχει με την απάντησή του δεν αναιρεί τη παρατήρησή μου. Η τιμή 5,38 εξακολουθεί να είναι η σχεδόν τριπλάσια της 1,81 ανα κιλό και απ' όσο γνωρίζω αυτό θα εξακολουθήσει να ισχύει για τα επόμενα 2-3 χιλιάδες χρόνια.
Να μου επιτρέψει ο κύριος που με παρατήρησε να επιμείνω ότι αυτή η διαφορά σε ένα προϊόν μέσα στο ίδιο μαγαζί είναι αξιοσημείωτη και αυτό ήθελα να επισημάνω με την ανάρτησή μου και μόνο αυτό.
Μετά από τον κύριο που μου απάντησε, του απάντησε ένας άλλος κύριος που όμως δεν ήμουν εγώ και θέλω να το επισημάνω αυτό γιατί με τον τρόπο που απαντάει δίνει την εντύπωση ότι είναι ο ίδιος με αυτόν που έκανε την ανάρτηση, δηλαδή εμένα.
Δεν έχω κάτι με τον κύριο που απάντησε σχετικά με τη νομιμότητα της φωτογράφησης αλλά επειδή ξεφεύγει της ουσίας της ανάρτησης νομίζω ότι χρίζει επισήμανσης.
Πάνω σε αυτό όμως εγώ θα ήθελα να πω μόνο στον κύριο που εκνευρίστηκε με την ανάρτησή μου ότι η φωτογράφηση που έκανα δεν είναι παράνομη και αν κάνω λάθος να μου υποδείξει ποιος ακριβώς είναι ο νόμος που επικαλείται και σε ποιο φύλλο της Κυβέρνησης έχει δημοσιοποιηθεί με ημερομηνίες και νούμερα.
Θα ήθελα να απαντήσω και στην απάντηση που δίνει ένας άλλος φίλος στο τέλος σε κάποια άλλη ανάρτηση σχετικά με κάτι χαλασμένα σε άλλον ΑΒ εδώ που οι φίλοι του τρωκτικού κατά λάθος την έβαλαν στη δική μου ανάρτηση, αλλά βαριέμαι τώρα... επιφυλάσσομαι για κάποια άλλη στιγμή που θα έχω όρεξη."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook