Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Ενας νέος που φοβάται"


"Καλησπέρα πολυαγαπημενο τροκτικο! Πλεον εισαι το μονο στοιχείο το οποιο παρακολουθω με προσοχή και ενδιαφέρον διότι εαν διαβάσω καμια εφημεριδα η δω ειδησεις θα αποβλακωθώ απο τα ψέματα και την παραπληροφορηση και γιαυτο διαβάζω εσενα! ...




Είμαι 20 χρονών η οικογενεια μου εχει πολλες οικονομικές δυσχέρειες οπως ολοι σήμερα,ο πατέρας μου εδω και 19 χρόνια δουλέυει σε νησι την τουριστικη περιοδο και τον χειμώνα μενει εδω ! Η μανα μου δουλευει καθαριστρια σε μια εφημερδα ,η αδερφη μου αρωστη δεν μπορει να εργαστει,και εγω εχω μια μικρη δουλεια ισα ισα για να βγάζω τα εξοδα μου οχι τιποτα παραπάνω! Προσπαθώ να μπω σε καποια σχολη ,αλλα δεν ξέρω εαν τελειωσω καποια σχολή μετα θα μπορέσω να βρώ δουλειά ,διοτη ζουμε σε μια ουτοπικη χώρα! Ας μην κανω φλυαρια αγαπητο τροκτικο και ας μπω ! στο θεμα........
Οπως είπα ειμαι 20 ετων και βλέπω πολλα παιδια στην ηλικία μου να φοβουνται για το αυριο,γονεις παιδιων να φοβουνται εαν αυριο δουλευουν η οχι,μικροτερα παιδια γεματα ονειρα και φιλοδοξιες της οποιες δεν ξέρουν αν ποτε τα πραγματοποιησουν διοτη οπως ειπα ζουμε σε εναν παραδεισο....Αντε λέμε οτι δεν σας νοιαζει εαν κοψετε απο τους συνταξιουχους καποια δικαιωματα ,αλλα για τα παιδια ρε M@###@ς δεν σας ενδιαφέρει? Η νεα γενια είναι το φως αυτης της πατριδας ,τα νεα παιδια η νεολαια και εσεις την εχετε γεμησει φοβους!ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!Πρεπει να σας πάρο! υν ολλοι με της πέτρες ! ΖΩΑ! Συγνωμη τροκτικο είναι υπερβολικο να λεω τετοια,ελα ομως που δεν είναι! Βγάλατε νομο να δηλωθουν τα καρτοκινητα,δηθεν,ΔΗΘΕΝ,για την εγκληματικοτητα ,και ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΦΑΚΕΛΟΜΕΝΟΥΣ ,Παντου φακελομενους,να μας ελενχετε,σε ολα να μην μπορουμε να πουμε την αποψη μας ελευθερα ,τα blogs να μην εχουν ανωνυμια και οτιδηποτε αλλο,ωραια δημοκρατια,ντρεπομαι που ο σωκρατης ειταν ελληνας πραγματικά! Οποιος σε αυτη την χώρα τα λεει στους πολιτικους και ξεθαβει σκανδαλα κλπ το παρακρατος σας τον καθαρηζει οπως με τον! δημοσιγραφο! Σε ευχαριστω τροκτιÎ! �ο πο υ με αφηνεις και λεω την αποψη μου και να μην το δημοσιευεις δεν πειραζει! Και κατι τελευταιο,

ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΕΑΝ ΣΗΚΩΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΟΥΤΕ ΤΑΝΚΣ,ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΑΤ,ΟΥΤΕ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΩΖΕΙ, ΚΑΘΗΚΙΑ"

ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ ΝΕΟΣ.....
Share on Facebook