Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

"Απάντηση στο ελεγκτές αεροπορίας"


"1. Πείτε μας πόσες ώρες δουλεύετε ( 24ωρη υπηρεσία και 3 μέρες ρεπό)
2. Πείτε μας για τη μορφή της υπηρεσίας (3 ώρες παρακολούθηση με ύπνο μπροστά σε υπολογιστή, φαγητό, dvd ταινίες, ύπνο, κλιματισμό κλπ)...
3. Πείτε μας στο ποσό που αναφέρεστε,1000 με 2000, πως αυτό χωρίζεται σε μισθό και πόσο σε επιδόματα (σε απολαβές 1500 euro περίπου 700 μισθός και 800 επιδόματα από τα οποία πολλά κουφα, τύπου "Ειδικων συνθηκών ")
4. Πείτε μου για την ανασφάλεια που νιώθετε λόγω της μόνιμης θέσης που απολαμβανετε
5. Πείτε μου για το ποσό των 2500 χιλιάδων ευρώ που πέρνετε για καθε μετάθεση από τη Λάρισα στο Βόλο (ο καθένας )
6. πείτε μου ποτέ θα πάρετε σύνταξη (λόγω της σιγουριάς, το ξέρετε όλοι και είναι το μόνο που σας απασχολεί )
7. πείτε μου για τις προδιαγραφές που χρειάζεται να έχει ένας υποψήφιος ελεγκτής της ΠΑ ( απόφοιτος λυκείου με καλό δοντακι)

Οκ, καλωσηρθατε στην Ελλάδα που μπορεί να είσαι πτυχιούχος , να έχεις πληρώσει ένα κάρο λεφτά στα φροντιστήρια, να δουλευεισ καθημερινα και σαββατο, να τριζει η θεση σου καθε μερα, το αφεντικο να σε πληρωνει μαυρα κλπ και να περνεις 520 euro

Και παράλληλα να έχεις δίπλα σου απόφοιτους λυκείου με καλό δοντακι, τρεις μέρες να σουλατσαρουν με τις μερσεντες και μια να κοιμουντε στην υπηρεσία , και ένα πρωί να παραπονιουντε για το μισθό των 1000 με 2000 euro...."τρεις και εξήντα "

Ε, όχι και κρίση στην Ελλάδα"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------
"Αν και δεν είμαι Ελεγκτής Εναερίου Κυκλοφορίας (Ε.Ε.Κ.) αλλά γνώστης του αντικειμένου λόγω παρόμοιας ειδικότητας (Ελεγκτής Αεράμυνας (Ε.Α),θα μπώ στον κόπο να απαντήσω στο φίλο που έθεσε μερικά ερωτήματα.
1.Το ωράριο που αναφέρεστε δεν ισχύει για τους Ε.Ε.Κ αλλά για όσους κάνουν βάρδειες στα Radar προσθέτοντας όμως κάποιες έξτρα ώρες (Υπηρεσίες φύλαξης,επιθεωρήσεις,ασκήσεις κλπ.)Με έναν πρόχειρο υπολογισμό γύρω στις 210-240 ώρες/μήνα.Στους Πύργους Ελέγχου οι βάρδειες είναι πιο συμπιεσμένες,αρα πιο πολλές ώρες.
2.Έλεγχος πτήσεων σε περιοχή αεροδρομίου ή έλεγχος προσέγγισης σε 24ωρη βάση με ότι ευθύνη συνεπάγεται αυτό.
3.Ο μισθός είναι κοινός για όλους τους στρατιωτικούς ανάλογα το βαθμό και τα έτη υπηρεσίας.(Ενδεικτικά σε 16 χρόνια υπηρεσίας γύρω στα 1300 ευρώ πλέον)Τα επιδόματα δίνονται αντί αύξησης του βασικού μισθού (λογιστικό κόλπο για να παίρνεις λιγότερη σύνταξη).
4.Το μόνο που απολαμβάνουμε όπως και χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι χωρίς όμως να απολαμβάνουμε τις συνθήκες εργασίας και τις παροχές που έχουν αυτοί.
5.Το ποσό είναι ανάλογο του βαθμού και της χιλιομετρικής απόστασης,(Ενδεικτικά Λασίθι-Έβρος 2200 ευρώ για Επισμηνία)και πρέπει με αυτό να καλύψεις τη μετακίνηση σου,τη μεταφορά οικοσκευής και τα έξοδα για την εγκατάσταση στη νέα πόλη.Ειλικρινά σπάνια σου φτάνουν.Όσο για το Λάρισα-Βόλος το ποσό είναιελάχιστο εκτός και εάν είσαι πτέραρχος.
6.Με το νέο ασφαλιστικό στα 60 ή 35 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.Αν φύγεις νωρίτερα την λαμβάνεις στα 65 σου.
7.Για να γίνει κάποιος Ε.Ε.Κ πρέπει να είναι απόφοιτος της Σχολής Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας ή της Σχολής Ικάρων ειδικότητας Ε.Α,καλός γνώστης Αγγλικής γλώσσας,σωματικής ικανότητας Ι1 και με πολύ καλή όραση (10/10).Οι αντίστοιχοι δημόσιοι υπάλληλοι Ε.Ε.Κ αρκεί να έχουν ένα πτυχίο πανεπιστημίου (έστω και Θεολογίας)και πολύ καλές γνωριμίες ( ο νοών νοείτω).Στη συνέχεια παρακολουθεί το σχολείο Ε.Ε.Κ της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (Υ.Π.Α)και το αντίστοιχο σχολείο της Π.Α.Εδώ να επισιμάνω οτι η εξειδίκευση Ε.Ε.Κ δεν είναι καθόλου δημοφιÎ! �ής στην Π.Α λόγω των συνθηκών εργασίας (ωράρια-ευθύνη-μεταθέσεις)και έτσι αρκετό προσωπικό επιλέγεται παρά τη θέληση του.
Ελπίζω να κάλυψα τον φίλο.
ΟΚ καλωσήλθατε στην Ελλάδα που ο κάθε καλομαθημένος έφαγε τα λεφτά του πατέρα του για να πάρει κάποιο ότιναναι πτυχίο χωρίς αντίκρυσμα στην αγορά και κατακρίνει τους υπόλοιπους που διαβάσανε-περάσανε σε σχολές με αρκετά υψηλή βάση(ΣΤΥΑ-ΣΙΡ-ΣΥΔ κλπ)και κάνουν κάποια σοβαρή και υπεύθυνη εργασία.Ο κλασσικός ο μ.....ς ο Έλληνας που λέει και ο Γεωργίου."

Αναγνώστης

Share on Facebook