Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

"Τελικά είμαστε λίγο κορόιδα"


"Η απεργία είναι δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου και έχει κατοχυρωθεί με αγώνες των εργαζομένων εδώ και χρόνια. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:

1. Γιατί κάποιοι εργαζόμενοι είτε στην ΕΡΤ είτε στο ΜΕΤΡΟ οι οποίοι είναι Συμβασιούχοι...
δηλαδή εργάζονται με σύμβαση ορισμένου χρόνου η οποία στις κανονικές εταιρίες έχει και ημερομηνία λήξης, μόλις προκύψει η λήξη της σύμβασης τους κάνουν απεργία ?

2. Και καλά να κάνουν απεργία και για ένα και δύο μήνες και όσο θέλουν εγώ θα αποζημιωθώ στο λογαριασμό της ΔΕΗ για τις μέρες που δεν υπήρχε πρόγραμμα στην ΕΡΤ. Γιατί εγώ ΕΡΤ βλέπω για το ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ και αντί να ακούω τους δημοσιογράφους της ΕΡΤ (στο μουντιάλ) αυτοί απεργούσαν κάνοντας σαφάρι στην ΑΦΡΙΚΗ με τα λεφτάκια μου, εγώ ακουγα τις βουβουζέλες. Στο ΜΕΤΡΟ από την άλλη χρησιμοποιώ μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών και ερωτώ τον εαυτό μου . Εγώ άμα παρεμποδίσω τις συγκοινωνίες με οποιοδήποτε τρόπο θα με πάνε φυλακή. Αυτοί που κλείνουν το ΜΕΤΡΟ ....και τα λιμάνια για να μην ξεχνιόμαστε που βρίσκονται ?


Για όλους αυτούς η απάντηση είναι στο τραγούδι ΜΠΑΝΑΝΙΑ το οποίο άκουσα πρόσφατα και ταιριάζει με όλες αυτές τις καταστάσεις που βιόνουμε καθημερινά από διάφορους συμβασιούχους και λοιπούς !!!

....θα ανέβω σε μια μπανανιά και θα αρχίσω να τρώω ΜΠΑΝΑΝΕΣ !!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook