Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Λ. Λαζαρίδη :"Aν είχα όπλο στα χέρια μου, θα σκότωνα την Ηλιάδη"


Η αδερφή του αδικοχαμένου επιχειρηματία Μπάμπη Λαζαρίδη, Λίτσα, μίλησε στο περιοδικό "Ciao" για τον αδερφό της αλλά και την Αγγελική Ηλιάδη. Η Λίτσα Λαζαρίδη, η οποία δεν έχει ξεπεράσει ακόμη τον άδικο χαμό του αδερφού της, επιτίθεται στην Αγγελική Ηλιάδη και δηλώνει πως θα χαιρόταν αν την έβλεπε πεθαμένη.
«Οι γονείς μου αργοπεθαίνουν από τον καημό τους. Το παιδί το έχει εξαφανίσει. Έχουν πάνω από ένα χρόνο να το δουν.Η κ. Ηλιάδη πάει να τραγουδήσει στη Θεσσαλονίκη και στην Καβάλα και δεν περνάει καν από το μνήμα του Μπάμπη και τους γονείς μας, που κάποτε ...
έλεγε πως αυτοί ήταν η μάνα και ο πατέρας της. Αλλάζει συνέχεια τηλέφωνα και δεν μπορούν να τη βρουν πουθενά. Θα την κυνηγήσω μέχρι τέλους για το θέμα του παιδιού. Ήδη έχω ζητήσει εισαγγελική παρέμβαση για να μπορούν οι γονείς μου να βλέπουν το παιδί. Η μητέρα μου έπαθε δύο εμφράγματα εξαιτίας αυτής της κατηγορίας. Κλαίει κάθε μέρα γι' αυτό το παιδί και το αναζητάει.Είναι μία ψεύτρα, θέατρο έπαιζε. Εγώ ζητάω εκδίκηση για τον αδερφό μου. Είχα αδυναμία στον αδερφό μου, ό,τι πιο δυνατό είχα μέσα στην ψυχή μου και την καρδιά μου. Ήταν η ζωή μου ολόκληρη. Είμαι με ψυχοφάρμακα και δεν μπορώ να κοιμηθώ από τότε που τον είδα με 18 σφαίρες στο κορμί του. Θα πάρω εκδίκηση και δεν με νοιάζει τίποτα. Και την Ηλιάδη, αν είχα όπλο στα χέρια μου, θα τη σκότωνα. Ανάθεμα την ώρα που τη γνώρισε εκείνο το βράδυ στην Θεσσαλονίκη. Ήταν η καταστροφή του. Μακάρι να μην τη γνώριζε ποτέ. Αυτή η γυναίκα είναι ο διάβολος μεταμορφωμένος.» ανέφερε η Λίτσα και συνεχίζει λέγοντας «Είμαι τόσο θυμωμένη που άμα τη δω πεθαμένη θα χαρώ! Αυτή έστειλε τον αδερφό μου στον τάφο και τώρα ζει τη ζωούλα της. Έχει τις σχέσεις της, το σπίτι της και τη δουλειά της. (...) Σε σχέση με την εξιχνίαση της υπόθεσης ούτε που έχει ρωτήσει ποτέ την αστυνομία. Είναι φυσιολογικό αυτό για μια γυναίκα που έλεγε ότι ο Μπάμπης ήταν η ζωή της; Ήθελε να την κάνει με "προικόσημο" και να τη φτάσει ψηλά. Μόνο αυτό την ένοιαζε».

http://tvnea.blogspot.com/




Share on Facebook